Learning and Development. Znaczenie L&D w pracy specjalisty HR
Rola specjalistów HR w organizacjach wychodzi daleko poza zatrudnianie i zarządzanie personelem. Równie istotnym zadaniem jest nauka i rozwój pracowników.
Trendy i porównania. Jak szybko i łatwo wyciągać wnioski z badań?
Jeżeli analiza danych budzi w tobie lęk pierwotny, a na samą myśl o tabeli krzyżowej dostajesz gęsiej skórki, mamy coś, co przepędzi te obawy.
Jak poprawić reputację marki w Google Maps?
Czy można osiągnąć sukces w biznesie i zdobyć masę klientów, ignorując widoczność w sieci i opinie na temat prowadzonej działalności w aplikacji Google Maps? Pewnie tak, o ile jest się monopolistą albo gigantem w branży z wielkim budżetem na marketing i reklamę.
Ankiety dla osób z niepełnosprawnościami. Jak zacząć?
W tym artykule, przygotowanym przy współpracy z Agatą Gawską, ekspertką ds. dostępności i rynku pracy, zebraliśmy komplet informacji, niezbędnych do uruchomienia ankiet przyjaznych osobom z różnymi typami niepełnosprawności.
KopCXiuszek. Historia prawdziwa
Myślisz, że Kopciuszek to tylko opowieść dla małych dzieci? Nic bardziej mylnego. Ta historia mogłaby wydarzyć się w każdej firmie. Również w Twojej. Nie wierzysz? To daj się porwać odrobinie magii.
Poznaj trzy najlepsze sposoby na przedstawienie wyników ankiety
Gdyby porównać dowolne badanie ankietowe do kina, powiedzielibyśmy, że prezentowanie wyników ankiety jest jak monolog głównego bohatera w kulminacyjnej scenie. Od wiarygodności i jasności przekazu decyduje nieraz powodzenie całej produkcji.
Badania satysfakcji klientów – dlaczego warto?
Szukasz informacji na temat tego jak przeprowadzić badanie satysfakcji klienta? Dobrze trafiłeś!
10 narzędzi do zbierania feedbacku użytkowników stron internetowych
Oto dziesięć narzędzi, które umożliwiają zbieranie feedbacku i poznanie zachowań osób, odwiedzających twoją witrynę.