• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiDashboardystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconTwoja grupa odbiorcówstrzałka w dół
      • Kliencistrzałka w dół
        • Badanie NPSstrzałka w dół
        • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
        • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
        • Badania po transakcjistrzałka w dół
        • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
        • Customer Journey Mapstrzałka w dół
        • Ocena strony wwwstrzałka w dół
        • Ankieta po wydarzeniustrzałka w dół
      • Pracownicystrzałka w dół
        • Komunikacja wewnętrznastrzałka w dół
        • Ocena szkoleniastrzałka w dół
        • Testy kompetencjistrzałka w dół
        • Exit Interviewstrzałka w dół
        • Ocena 360 stopnistrzałka w dół
        • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
        • Onboardingstrzałka w dół
        • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconTwoja rola w firmiestrzałka w dół
      • Dla działów i specjalistówstrzałka w dół
        • Specjalista HRstrzałka w dół
        • CX Managerstrzałka w dół
        • Marketerstrzałka w dół
        • Researcherstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientów (UX,CX)strzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Customer Satisfaction (CSAT)strzałka w dół
      • Ocena kontaktu z BOKstrzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracowników (HR)strzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta Onboardingowastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Ankieta po szkoleniustrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Biznes & Marketingstrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta o efektywności reklamystrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół
    • Badania branżowestrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pacjentastrzałka w dół
      • Ankieta hotelowastrzałka w dół
      • Ankieta gastronimicznastrzałka w dół
      • Ocena eventustrzałka w dół
      • Ankieta studenckastrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół

      Najnowszy post

      Badania satysfakcji klientów – dlaczego warto?

    • Webinarystrzałka w dół

      Jak rozpocząć pracę z ankietami online?

      11.10.2022 o 09:00

      person

      Webinar prowadzi Marcin Racino

      shape-1 shape-1
    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • Kreator ankietstrzałka w dół
  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Testuj za darmo
Najnowsze artykuły na blogu
Exit interview - pytania, które warto zadać pracownikom

12 pytań, które warto zadać podczas badania exit interview

Odchodzący pracownicy są cennym źródłem wiedzy o firmie. Aby ułatwić wam zadanie, przygotowaliśmy zestaw 12 pytań, które warto zadać w trakcie exit interview oraz gotowy do wykorzystania szablon kwestionariusza.

Poznaj korzyści badania candidate experience z webankietą

Jak OBI optymalizuje rekrutację i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience

Dowiedz się, jak OBI optymalizuje proces rekrutacji i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience w platformie Webankieta.

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter







    Fakty i mity na temat NPS. Świętujemy CX Day [webinar]

    Z okazji CX Day 2022 przygotowaliśmy webinar, podczas którego Piotr Sadowski, ekspert z zakresu Voice of Customer, rozprawił się z najpoważniejszymi zarzutami kierowanymi pod adresem badania NPS.

    Anonimowa ankieta internetowa

    Anonimowa ankieta. Jak przygotować poufne badanie online?

    Dlaczego anonimowość w badaniach internetowych jest ważna? W tym artykule odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pokażemy krok po kroku, jak przeprowadzić anonimową ankietę z wykorzystaniem platformy Webankieta.

    Jak przygotować ankietę na QR kod

    Jak wysłać ankietę używając kodu QR?

    W tym artykule pokażemy Ci, jak zrobić kod QR z linku i wykorzystać nasze gotowe szablony ankiet do sprawnego i skutecznego zbierania opinii klientów, pacjentów czy użytkowników. 

    Zobacz jak LINK4 zwiększa prędkość w wyścigu o satysfakcję klientów

    Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji klientów na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.

    Najbliższy webinar: Jak rozpocząć pracę z ankietami online?

    Chcesz przeprowadzić swoje pierwsze badanie online? Szukasz narzędzia, dzięki któremu w prosty i szybki sposób samodzielnie przygotujesz ankietę i stworzysz raporty z badania?

    ankieta sms

    Wysyłka ankiety przez SMS – jak powinna wyglądać i kiedy jest najlepszym rozwiązaniem?

    Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.

    Poprzednie 1 2 3 4 5 … 34 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów (UX,CX)
      • Badania pracowników (HR)
      • Biznes & Marketing
      • Badania branżowe
      • Kreator ankiet AI
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Referencje
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2023 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}