Ocena eventu
Na dobrze zorganizowanym wydarzeniu nie może zabraknąć zadowolonych uczestników. Zbierz feedback od tysięcy uczestników na raz, wykorzystując prostą ankietę.
Zobacz, co się stanie po wybraniu szablonu 👇
Organizacja eventów to duże wyzwanie – skrupulatne planowanie, godziny przygotowań, wypełnienie formalności. Byłoby niedobrze, gdyby cały ten wysiłek poszedł na marne.
Można temu zapobiec. Wystarczy… spytać. Niezależnie czy organizujesz koncert, konferencję czy wydarzenie sportowe, najlepszym źródłem wiedzy na temat tego, jak oceniany jest event są jego uczestnicy. Ankieta online pomoże Ci spojrzeć na wydarzenie z ich perspektywy i dowiedzieć się, co poszło dobrze, a co następnym razem warto zrobić lepiej.
Zaufali nam
Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.
Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos
Director of Customer Experience Management Bureau w PZU
Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska
Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska
Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający