Ankieta na paragonie: Głos klientów na wyciągnięcie ręki
Odpowiednio zaprojektowany odnośnik do ankiety, umieszczony na paragonie, może pomóc w zebraniu bezcennego feedbacku od klientów. Webankieta bez trudu zbierze dla Ciebie te dane, a nasi specjaliści pomogą wdrożyć badanie w Twojej firmie.
Jak zbudować skuteczny system zamykania głosu klienta w pętlę?
Skuteczny system zamykania głosu klienta w pętlę (close the loop) poprawia doświadczenia klienta, napędza innowacje, wzmacnia lojalność wobec marki i zwiększa rentowność firmy. Dowiedz się, jak wykorzystać moc feedbacku, zamknąć pętlę i maksymalnie wykorzystać potencjał swojego biznesu.
Najlepsze metody słuchania głosu klientów: Strona, aplikacja, kod QR czy e-mail?
Poznaj najbardziej skuteczne metody zbierania feedbacku od klientów. Dowiedz się, co poprawić, aby tworzyć lepsze doświadczenia klienta i zarabiać więcej.
Mapa podróży klienta: Jak stworzyć ją w prosty sposób?
Mapowanie podróży klienta to popularne narzędzie wizualne, które odkrywa każdą interakcję klientów z marką, uwidaczniając punkty bólu i możliwości poprawy. Dowiedz się, jak jej opracowanie może zmienić Twój biznes.
Współpraca CX i Marketingu: zobacz, ile możesz na niej zyskać! (cz. II)
Cykl artykułów Urszuli Kamburov-Niepewnej, w których skupia się na współpracy dwóch działów – marketingu i Customer Experience (CX). Odcinek skupia się na wskaźniku Net Promoter Score i świętowaniu CX-owych sukcesów.
Poznaj Insightomat – narzędzie AI do analizy odpowiedzi pytań otwartych
Przedstawiamy Insightomat, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, przeznaczone do przekształcania jakościowych komentarzy w przydatne informacje, ułatwiające zrozumienie i poprawę doświadczeń klienta.
Integracja Webankiety z narzędziami marketing automation
Integracja Webankiety z wiodącymi narzędziami marketing automation, takimi jak Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender, może natychmiast odmienić realizację Twojej strategii marketingowej.
Marketing i Customer Experience: współpraca, która działa
Premierowy odcinek artykułu Urszuli Kamburov-Niepewnej, w którym skupia się na współpracy marketingu i Customer Experience (CX). Cykl przeznaczony dla specjalistów i CX Managerów, skupiony na podnoszeniu jakości doświadczeń klienta.