![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/07/przychodzi-marketing-nps-4-pdf-1920x1097.jpg)
Współpraca CX i Marketingu: zobacz, ile możesz na niej zyskać! (cz. II)
Cykl artykułów Urszuli Kamburov-Niepewnej, w których skupia się na współpracy dwóch działów – marketingu i Customer Experience (CX). Odcinek skupia się na wskaźniku Net Promoter Score i świętowaniu CX-owych sukcesów.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/07/Insightomat-Webankieta-blog-post.webp)
Poznaj Insightomat – narzędzie AI do analizy odpowiedzi pytań otwartych
Przedstawiamy Insightomat, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, przeznaczone do przekształcania jakościowych komentarzy w przydatne informacje, ułatwiające zrozumienie i poprawę doświadczeń klienta.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/06/Marketing-Automation-Webankieta.jpg)
Integracja Webankiety z narzędziami marketing automation
Integracja Webankiety z wiodącymi narzędziami marketing automation, takimi jak Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender, może natychmiast odmienić realizację Twojej strategii marketingowej.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/05/DALL·E-2024-04-15-12.31.58-Create-a-dramatic-version-of-the-office-environment-image-with-CX-clearly-labeled-on-the-left-side-and-Marketing-on-the-right.-The-scene-is-full-o.webp)
Marketing i Customer Experience: współpraca, która działa
Premierowy odcinek artykułu Urszuli Kamburov-Niepewnej, w którym skupia się na współpracy marketingu i Customer Experience (CX). Cykl przeznaczony dla specjalistów i CX Managerów, skupiony na podnoszeniu jakości doświadczeń klienta.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/04/pytania-do-ankiety-jak-je-napisac-Webankieta.jpg)
Jak napisać dobre pytania do ankiety?
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/03/Narzedzie-do-ankiet-online-dla-HR-jak-wybrac.jpg)
Joanna Szymańska: Kiedy realizować badania HR z Webankietą?
Kiedy dostępne w pakietach Microsoft 365 i Google Workspace formularze są wystarczające dla specjalistów HR, a kiedy warto sięgnąć po kompleksowe narzędzie badawcze takie jak Webankieta?
![Praca z wynikami ankiety](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/02/analiza-wynikow-ankiety-jak-zaczac.jpg)
Analiza badania. Jak skutecznie wyciągać wnioski z ankiet i wcielać je w życie?
Dlaczego praca z wynikami ankiet to crème de la crème badania? Bo dobrze wykorzystana informacja może przynieść organizacji liczne korzyści. Pokażemy Ci, jak możesz uzyskać je w swojej organizacji.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2024/02/badania-satysfakcji-pracownika-stratquestion-1920x1280.jpg)
Czym jest badanie opinii pracowników?
Badanie satysfakcji pracowników to klucz do odkrycia tego, co naprawdę dzieje się w Twojej firmie. I chodzi tu nie tylko o zadowolenie z pensji, ale również poznanie atmosfery w pracy, relacji z szefem czy możliwości rozwoju zawodowego.