ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie klientów NPS

Dla każdej firmy zaufanie i opinia klienta powinny mieć kluczowe znaczenie. To dlatego badanie NPS, jako najprostszy sposób mierzenia lojalności klienta, zdobyło popularność wśród firm z całego świata.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Badania NPS warto prowadzić regularnie. Dzięki ankietom dowiesz się jak wysoko klient ocenia Twoje usługi – które z nich uważa za dobre, a które wymagają zmiany.

Przy użyciu tego prostego narzędzia Twoja placówka uzyska wszystkie ważne informacje dotyczące zadowolenia z obsługi klienta, wysokości opłat, terminowości załatwiania spraw itp.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający