TAGOWANIE ODPOWIEDZI W ANKIECIE

Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze 

i skategoryzuj we właściwy sposób

Tagowanie odpowiedzi

Przypisz informacje z odpowiedzi do odpowiednich kategorii np. cena, produkt, obsługa klienta czy proces.

Sentyment

Nadaj wypowiedziom sentyment pozytywny lub negatywny, by dobrze raportować nastroje wśród swoich klientów.

Badaj nastroje pracowników i klientów

Trendy nastroju klientów

Obserwuj zmiany w poruszanych tematach i ich sentyment na przestrzeni czasu i sprawdzaj czy Twoje zmiany w procesach przynoszą oczekiwany efekt.

Działania na bazie feedbacku

Przekaż feedback z konkretnej kategorii do właściwego działu i wprowadź zmiany na bazie głosu klienta.

Wyłuskaj z odpowiedzi otwartych to co najważniejsze

i skategoryzuj we właściwy sposób

Rozpocznij bezpłatnie strzałka w prawo strzałka w prawo ikonka koła ikonka koła

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo