Customer Journey Map
Narzędzia i badania, których potrzebujesz

Dzięki Webankieta pozyskasz dane niezbędne do zbudowania Mapy Podróży Klienta. Identyfikuj punkty bólu i zachwytu, mierz poziom satysfakcji zbieraj komentarze klientów ze wszystkich punktów styku.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Poznaj doświadczenia klientów w szerokim spojrzeniu

Zdobądź niezbędne dane

Poznaj poziom satysfakcji i komentarze klientów ze wszystkich punktów styku.

Działaj razem z zespołem

Wdrażaj zmiany, usprawniaj procesy, monitoruj doświadczenia klientów wspólnie z Twoimi współpracownikami.

Zmierz doświadczenia w podróży klienta

Zidentyfikuj punkty bólu i zachwytu. Dowiedz się, gdzie znajdują się momenty prawdy.

ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Użyj gotowego szablonu

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy szablon łączący w sobie 3 najważniejsze badania klientów:

  • Pytanie NPS – Zmierz skłonność do rekomendacji i pozyskaj głos klienta.
  • Pytanie CSAT –Poznaj poziom satysfakcji w poszczególnych punktach styku.
  • Pytanie CES – Dowiedz się ile wysiłku wkładają klienci w załatwienie swoich spraw z Biurem Obsługi Klienta lub Dziale Reklamacji

Gotowy szablon możesz więc wykorzystać na różnych etapach uzupełniania Customer Journey Map.

Jedno narzędzie zamiast wielu rozwiązań.
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci zmierzyć doświadczenia w podróży klienta

Gotowe szablony badań

Oszczędź cenny czas – stwórz kwestionariusz na bazie szablonu i dostosuj go do swojej Mapy Podróży. Webankieta oferuje przykłady najpopularniejszych badań klientów, m.in. NPS, CSAT i Customer Effort Score.

Automatyzacja wysyłki

Nie martw się o import danych, ani organizację wysyłki. Zaproszenia do ankiety do klientów osiągających cel podróży wyślesz automatycznie.

 

 

Wgląd w każdy komentarz

Miej łatwy dostęp do odpowiedzi otwartych i przeanalizuj każdy komentarz z osobna.

 

Średnia dla każdego punktu styku

Średnia dla każdego ocenianego przez klienta punktu styku wyliczy się sama. Dzięki temu łatwo zidentyfikujesz punkty bólu i zachwytu i utrzymasz gotowy wkład do uzupełnienia Mapy Podróży Klienta.

Natychmiastowe powiadomienia

Monitoruj efekty i dziel się głosem klienta ze współpracownikami.

Chcesz uzyskać więcej informacji na temat badań klientów i Customer Journey Map?

Skontaktuj się z nami strzałka w prawo strzałka w prawo ikonka koła ikonka koła

Opinie firm mierzących doświadczenia klienta z Webankietą

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska