Moc danych w Twoich rękach: Zbieraj, analizuj i dziel się wnioskami

Korzystaj w pełni z potencjału danych marketingowych dzięki niezawodnemu narzędziu. Łatwo zbieraj opinie, generuj wzrost i podejmuj decyzje oparte na liczbach. Zrozum swoją grupę docelową, zwiększ zysk i uprość procesy marketingowe w firmie za pomocą platformy Webankieta.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Rozwiń skrzydła dzięki analizom opartym na danych

Świadome decyzje marketingowe

Zbieraj cenne informacje bezpośrednio od swojej grupy docelowej, aby pewnie podejmować właściwe decyzje związane z budżetem marketingowym i ustalaniem priorytetów.

Większe zaangażowanie odbiorców

Wykorzystaj zebrane dane demograficzne, zainteresowania i preferencje respondentów do stworzenia bardziej dopasowanych i angażujących kampanii marketingowych.

Usatysfakcjonowani i lojalni klienci

Wsłuchaj się w głos klientów i zidentyfikuj obszary wymagające poprawy. Stale ulepszaj produkty, usługi i dział obsługi, aby budować silne i trwałe relacje z klientami.

Skuteczne kampanie marketingowe

Monitoruj skuteczność inicjatyw marketingowych. Wykorzystaj zebrany feedback do zoptymalizowania swojej strategii i zmaksymalizowania zysku z każdej kampanii.

Integracja Webankiety z narzędziami Marketing Automation

Webankieta może zintegrować się z  Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender i z każdym narzędziem Marketing Automation oraz systemami CRM, które używasz.

Korzyści integracji:

  • Oszczędność czasu: Automatyzacja powtarzalnych zadań.
  • Zwiększenie efektywności kampanii: Precyzyjne targetowanie i personalizacja.
  • Bogate analityki: Pomiar i optymalizacja ROI.
  • Lepsze zrozumienie klientów: Wykorzystanie danych z ankiet.
  • Szybka reakcja: Natychmiastowa personalizacja działań.
  • Większe zaangażowanie: Budowanie długotrwałych relacji.

Integracja jest możliwa dzięki API, które umożliwia wymianę danych między Webankietą a narzędziami Marketing Automation. Proces integracji dostosowany jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Podczas konsultacji ustalamy, jakie dane mają być przekazywane i w jaki sposób, aby optymalnie dostosować działania marketingowe do oczekiwań odbiorców.

Starquestion* – lider wśród narzędzi badawczych według użytkowników Capterra

*Starquestion to marka Webankiety na rynki zagraniczne. Dane z Capterra 2023

opinion image

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Uwolnij potencjał marketingu z pomocą platformy Webankieta

Zbieraj potrzebne dane bez wysiłku

Zrealizuj wszystkie niezbędne badania marketingowe z pomocą jednego narzędzia. Zbieraj dane samodzielnie i w dowolny sposób (link, kod QR, e-mail, social media), bez potrzeby zatrudniania agencji lub angażowania działu IT.

Przejmij kontrolę za rozsądną cenę

Oszczędź czas i zasoby, realizując kompleksowe badania samodzielnie. Z platformą Webankieta masz pełną kontrolę nad ustawieniami ankiet i wyborem pytań, a potrzebne zmiany wprowadzisz łatwo i szybko.

Wyciągaj wnioski i dziel się nimi z zespołem

Skorzystaj z przystępnych narzędzi analitycznych, aby łatwo przestudiować zebrane dane rynkowe. Twórz spersonalizowane raporty, wyciągaj wnioski i dzieli się nimi z zespołem, podejmując decyzje w oparciu o dane.

Postaw na bezpieczeństwo i wsparcie

Śpij spokojnie wiedząc, że Twoje dane są bezpieczne. Przestrzegamy przepisów RODO, a nasz zespół wsparcia technicznego jest zawsze dostępny, aby pomóc Ci we wszelkich wyzwaniach związanych z badaniem rynku.

Recenzje klientów: Odkryj wpływ Webankiety na Twój sukces

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

osoba

Beata Dąbrowska

Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Stwórz darmowe konto na naszej platformie