Ankieta na stronę
Profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych
Przetestuj bezpłatnie

Zrozum swoich użytkowników
Dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób, co nimi motywuje, dlaczego nie konwertują. Tego dowiesz się pytając samych użytkowników.

Pytaj tam, gdzie jest użytkownik
Uruchom ankietę na kluczowych ścieżkach i zbieraj feedback w czasie rzeczywistym odnośnie akcji, które właśnie wykonują.

Łącz wyniki z własnymi danymi
Połącz dane z Twoich systemów z odpowiedziami użytkowników, by uzyskać całościowy obraz ich zachowania i motywacji. Dzięki temu Twoje decyzje odnośnie priorytetyzacji projektów będą bardziej skuteczne.

Badaj tak często, jak chcesz
Nie musisz pamiętać o ponownym uruchomieniu ankiety – zdecyduj z jaką częstotliwością ankieta ma się pojawiać na stronie np. co tydzień, miesiąc, kwartał.
Zbieraj feedback ciągle i bez wysiłku.

Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o solidne dane
- Kim są Twoi użytkownicy?
- Co użytkownicy sądzą o Twojej stronie?
- Dlaczego mimo starań, nie stają się klientami?
- Jakie są przyczyny niskiej konwersji?
- Jak oceniana jest Twoja oferta?
- Jakich funkcji brakuje Twojemu produktowi?
- Jak oceniana jest Obsługa Klienta?
Webankieta daje Ci pełny zestaw narzędzi do badań użytkowników

Personalizuj wygląd i zachowanie
Dobierz wygląd i kolorystykę ankiety do kolorów swojej strony. Zdecyduj czy widget na wyświetlać się od razu, po kilku sekundach, po scrollowaniu ekranu, a może gdy użytkownik chce opuścić stronę.

Wystartuj z badaniem w kilka minut
Stworzenie i uruchomienie ankiety zajmie Ci dosłownie chwilę. Stwórz pytania i umieść kod na stronie, samodzielnie, przez GTM lub wyślij do działu IT.
Kod instalujesz tylko raz, a kolejne badania uruchamiasz w Webankiecie.

Targetuj precyzyjnie
Ankiety na stronie mogą być targetowane m.in. na określone zachowania lub cechy użytkowników, wykonane przez nich akcje czy czas spędzony na stronie. Możesz też targetować respondentów na podstawie posiadanych już danych, np. wyników badania NPS czy usług z których korzystają.

Zintegruj ze swoimi narzędziami
Feedback od użytkowników może być automatycznie przekazywany do firmowego CRM-a, przekazywany do Google Analytics czy wyświetlany na Slacku. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.
Z naszej platformy korzystają
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono
CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

Beata Dąbrowska
Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska