Ankieta na stronę

Profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych

Przetestuj bezpłatnie strzałka w prawo

Zrozum swoich użytkowników

Dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób, co nimi motywuje, dlaczego nie konwertują. Tego dowiesz się pytając samych użytkowników.

Pytaj tam, gdzie jest użytkownik

Uruchom ankietę na kluczowych ścieżkach i zbieraj feedback w czasie rzeczywistym odnośnie akcji, które właśnie wykonują.

Instrukcja uruchomienia strzałka w prawo

Łącz wyniki z własnymi danymi

Połącz dane z Twoich systemów z odpowiedziami użytkowników, by uzyskać całościowy obraz ich zachowania i motywacji. Dzięki temu Twoje decyzje odnośnie priorytetyzacji projektów będą bardziej skuteczne.

Badaj tak często, jak chcesz

Nie musisz pamiętać o ponownym uruchomieniu ankiety – zdecyduj z jaką częstotliwością ankieta ma się pojawiać na stronie np. co tydzień, miesiąc, kwartał.

Zbieraj feedback ciągle i bez wysiłku.

 

Dowiedz się jak włączyć funkcję badań cyklicznych strzałka w prawo

Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o solidne dane

  • Kim są Twoi użytkownicy?
  • Co użytkownicy sądzą o Twojej stronie?
  • Dlaczego mimo starań, nie stają się klientami?
  • Jakie są przyczyny niskiej konwersji?
  • Jak oceniana jest Twoja oferta?
  • Jakich funkcji brakuje Twojemu produktowi?
  • Jak oceniana jest Obsługa Klienta?

Webankieta daje Ci pełny zestaw narzędzi do badań użytkowników

Personalizuj wygląd i zachowanie

Dobierz wygląd i kolorystykę ankiety do kolorów swojej strony. Zdecyduj czy widget na wyświetlać się od razu, po kilku sekundach, po scrollowaniu ekranu, a może gdy użytkownik chce opuścić stronę.

Wystartuj z badaniem w kilka minut

Stworzenie i uruchomienie ankiety zajmie Ci dosłownie chwilę. Stwórz pytania i umieść kod na stronie, samodzielnie, przez GTM lub wyślij do działu IT.
Kod instalujesz tylko raz, a kolejne badania uruchamiasz w Webankiecie.

Targetuj precyzyjnie

Ankiety na stronie mogą być targetowane m.in. na określone zachowania lub cechy użytkowników, wykonane przez nich akcje czy czas spędzony na stronie. Możesz też targetować respondentów na podstawie posiadanych już danych, np. wyników badania NPS czy usług z których korzystają.

Zintegruj ze swoimi narzędziami

Feedback od użytkowników może być automatycznie przekazywany do firmowego CRM-a, przekazywany do Google Analytics czy wyświetlany na Slacku. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.

Z naszej platformy korzystają

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

osoba

Beata Dąbrowska

Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska

Masz pytania dotyczące ankiet na stronie?

Łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie
do zbierania opinii na stronach WWW

Rozpocznij bezpłatnie strzałka w prawo

Bez karty kredytowej · Zgodność z RODO · Zrezygnuj kiedy chcesz

ikonka koła ikonka koła