ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta do testów produktu

Wprowadzanie nowych produktów na rynek wymaga od firmy kompleksowego przygotowania. Im więcej informacji na temat klientów – ich wymagań, preferencji będziesz posiadał, tym lepszą ofertę masz szansę przygotować.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Co się stanie po wybraniu szablonu?

  • ikonka funkcji

    Kliknij „Użyj tego szablonu”, a przekierujemy Cię do rejestracji. Podając adres e-mail, zakładasz darmowe konto, na którym czeka już skopiowana ankieta.

  • ikonka funkcji

    Ankieta jest gotowa do wysyłki. Szablon wymaga zmian? Kilkoma kliknięciami możesz zmienić jego treść i wygląd na swoim koncie.

  • ikonka funkcji

    Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem . Możesz również pobrać kod QR lub wysłać ankietę na adres e-mail.

  • ikonka funkcji

    Wyniki będą spływać bezpośrednio na Twoje konto . Możesz je filtrować i analizować, a także jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.

Dobrym narzędziem do uzyskania rzetelnych danych na temat produktów wprowadzanych na rynek jest właśnie ankieta online.


Oferujemy kwestionariusze, których zadaniem jest testowanie koncepcji produktu. Ułatwią one poznanie potencjalnej grupy odbiorców i powiedzą jaki mają oni stosunek do naszej marki, czy ją rozpoznają itp. Ankieta umożliwia szybką analizę danych i dojście do konkretnych wniosków, które mogą przyczynić się do sukcesu nowego produktu na rynku.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska

Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska

Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający