• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • Ankiety w wielu językach strzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconTwoja grupa odbiorcówstrzałka w dół
      • Kliencistrzałka w dół
        • Badanie NPSstrzałka w dół
        • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
        • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
        • Badania po transakcjistrzałka w dół
        • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
        • Customer Journey Mapstrzałka w dół
        • Ocena strony wwwstrzałka w dół
        • Ankieta po wydarzeniustrzałka w dół
      • Pracownicystrzałka w dół
        • Testy kompetencjistrzałka w dół
        • Exit Interviewstrzałka w dół
        • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
        • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconTwoja rola w firmiestrzałka w dół
      • Dla działów i specjalistówstrzałka w dół
        • Specjalista HRstrzałka w dół
        • CX Managerstrzałka w dół
        • Marketerstrzałka w dół
        • Researcherstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientów (UX,CX)strzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Badanie satysfakcji klienta (CSAT)strzałka w dół
      • Ocena kontaktu z BOKstrzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracowników (HR)strzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta po wdrożeniu pracownikastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Biznes & Marketingstrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta marketingowastrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół
    • Badania branżowestrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pacjentastrzałka w dół
      • Ankieta hotelowastrzałka w dół
      • Ankieta gastronimicznastrzałka w dół
      • Ocena eventustrzałka w dół
      • Ankieta studenckastrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół

      Najnowszy post

      Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej

    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Program partnerskistrzałka w dół

      Zarabiaj na każdym poleconym kliencie

    • Opinie klientówstrzałka w dół

      Dowiedz się dlaczego największe marki wybierają Webankietę.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • Kreator ankietstrzałka w dół
  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Testuj za darmo
Blog Ebooki

Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej

Dzięki zaawansowanej analizie opinii konsumentów z Google Maps, przedstawiamy kompleksowy obraz postrzegania marek przez ich klientów, a także rekomendacje strategiczne dla firm chcących zwiększyć swoją konkurencyjność.

Darmowy eBook: Wskaźniki efektywności obsługi klienta

Pobierz darmowy eBook Webankiety i poznaj najważniejsze wskaźniki efektywności obsługi klienta.

Jak zacząć badania exit interview

Wszystko, co musisz wiedzieć o Exit Interview [PREZENTACJA]

Bazując na doświadczeniach naszych klientów i konsultacjach z ekspertami HR stworzyliśmy prezentację skupioną na prowadzeniu badań Exit Interview w firmach.

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter

    Exit Interview checklista

    Badanie Exit Interview: Checklista

    Bazując na doświadczeniach naszych klientów i konsultacjach z ekspertami HR stworzyliśmy checklistę badania Exit Interview.

    Jak zbierać feedback od pracowników

    Ankiety dla HR od A do Z – pobierz darmowy ebook

    Wiedza to podstawa do zmian na lepsze – dotyczy to każdej organizacji. Najbardziej wartościowe informacje pochodzą często z wnętrza firmy, czyli od pracowników. Jak wysłuchać ich głosu?

    Badanie procesu rekrutacyjnego

    Ankiety w procesie rekrutacji pracowników

    Poznaj korzyści, jakie Twojej organizacji może zapewnić badanie procesu rekrutacji. Pobierz darmowy e-book i sprawdź, jak zacząć prowadzić ankiety Candidate Experience w firmie.

    Ankieta pulse check

    Ankiety Pulse Check Survey dla pracowników

    Dowiedz się o korzyściach, jakie mogą przynieść Twojej firmie cykliczne badania pracowników. Ankieta Pulse Check Survey to proste narzędzie pozwalające monitorować satysfakcję i zaangażowanie zespołu.

    Raportowanie i dystrybucja wyników ankiety w zespole

    W tym ebooku opowiemy o tym, w jaki sposób przekazywać wyniki do odpowiednich osób w organizacji tak, aby podejmować działania w oparciu o zebrany feedback.

    1 2 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Import ankiet z PDF/DOCS
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów (UX,CX)
      • Badania pracowników (HR)
      • Biznes & Marketing
      • Badania branżowe
      • Kreator ankiet AI
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Opinie klientów
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2025 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}