
Najbliższy webinar: Jak rozpocząć pracę z ankietami online?
Chcesz przeprowadzić swoje pierwsze badanie online? Szukasz narzędzia, dzięki któremu w prosty i szybki sposób samodzielnie przygotujesz ankietę i stworzysz raporty z badania?

Wysyłka ankiety przez SMS – jak powinna wyglądać i kiedy jest najlepszym rozwiązaniem?
Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.

Jak zaoszczędzić czas i pieniądze z ankietą na stronie? [webinar]
Badania są za drogie, zbyt skomplikowane i czasochłonne? Z naszego webinaru dowiesz się, jak z pomocą ankiety na stronie pozbyć się najczęstszych problemów ze zbieraniem feedbacku.

Rodzaje okresowej oceny pracownika. Jak ją przeprowadzać?
Czym jest ocena okresowa pracownika? Czym badanie 360 stopni różni się od corocznej rozmowy z przełożonym? Kiedy w ocenie pracownika bierze udział wyłącznie jego szef, a kiedy zainteresowanych stron jest o wiele więcej?

Jak za pomocą badań klientów zwiększyć obroty o kilkaset procent i tworzyć oferty dopasowane do rynku? [Case Study Fitness Catering]
Dowiedz się jak za pomocą badań klientów zwiększyć obroty o kilkaset procent i tworzyć oferty dopasowane do rynku.

Customer Experience (CX) – jak poprawić doświadczenia klienta?
Im lepsze doświadczenie klienta, tym lepsza kondycja firmy. W tym artykule pokażę Ci przykłady złego i dobrego customer experience, a także badania CX, które szybko i sprawnie możesz wprowadzić w swojej organizacji.

Jak pomogliśmy rozwiązać 3 wyzwania Santander Consumer Banku z rekrutacją pracowników? [Case Study]
Po co mam śledzić proces rekrutacji? Czy zbieranie opinii kandydatów ma sens? Jak każda duża organizacja Santander Consumer Bank prowadząc rekrutację, napotyka na wyzwania typowe dla firm swoich gabarytów.

Feedback – czym jest i dlaczego warto go zbierać?
Feedback, czyli informacja zwrotna – to angielski termin, który w Polsce na stałe wszedł już do języka powszechnego. Oznacza on wypowiedź uczestnika konwersacji, w której ujawnia on swoje spostrzeżenia dotyczące zachowania i wypowiedzi innego uczestnika konwersacji.