![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/PL-HERO-Solutions-CX-Main.png)
Wykorzystaj dane CX do doskonalenia doświadczenia klientów
Zapewnij swoim klientom wyjątkowe doświadczenia na wszystkich punktach styku. Zbieraj feedback dokładnie tam, gdzie jest klient, zautomatyzuj badania CX i wykorzystaj intuicyjne narzędzia analityczne do projektowania doskonałego Customer Experience.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Starquestion* – lider wśród narzędzi CX według użytkowników Capterra!
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2023/03/Customer-Experience-Software.png)
*Starquestion to marka Webankiety na rynki zagraniczne. Dane z Capterra 2023
![opinion image](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/opinion-image-1.png)
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Integracja Webankiety z narzędziami Marketing Automation
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-7.png)
Webankieta może zintegrować się z Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender i z każdym narzędziem Marketing Automation oraz systemami CRM, które używasz.
Korzyści integracji:
- Oszczędność czasu: Automatyzacja powtarzalnych zadań.
- Lepsze zrozumienie klientów: Wykorzystanie danych z ankiet.
- Szybka reakcja: Natychmiastowa personalizacja działań.
- Większe zaangażowanie: Budowanie długotrwałych relacji.
Integracja jest możliwa dzięki API, które umożliwia wymianę danych między Webankietą a narzędziami. Proces integracji dostosowany jest indywidualnie do potrzeb każdego klienta. Podczas konsultacji ustalamy, jakie dane mają być przekazywane i w jaki sposób, aby optymalnie dostosować działania marketingowe do oczekiwań odbiorców.
Uwolnij potencjał badań CX z pomocą platformy Webankieta
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/07/PL-Feature-Branding-1.png)
Design i treść ankiety pod kontrolą
Dostosuj każde badanie do swojej marki i preferencji użytkowników. Twórz spersonalizowane doświadczenie dla każdego respondenta, aby zbudować silne więzi ze swoimi klientami.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/61700043aaec0e73f3ceba88_report-nps-min.png)
Monitoruj NPS i inne kluczowe metryki
Z platformą Webankieta możesz stale monitorować kluczowe wskaźniki mierzące satysfakcję klientów i obserwować trendy z pomocą przyjaznych dla użytkowników dashboardów. Trzymaj rękę na pulsie satysfakcji klientów na każdym punkcie styku i podejmuj właściwe decyzje, wykorzystując moc analizy danych.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/RANKINGI-1.png)
Wysyłaj automatyczne raporty i alerty
Udostępniaj jednym kliknięciem czytelne raporty i dziel się wiedzą, kluczową dla konkretnego działu. Zautomatyzuj wysyłkę raportów i alertów, aby usprawnić komunikację w organizacji i szybszą reakcję na negatywne opinie klientów.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/RODO-1.png)
Zadbaj o bezpieczeństwo danych klientów
Powierz dane swoich klientów zaufanemu partnerowi. Z platformą Webankieta wszelkie przekazywane informacje są bezpieczne. Przestrzegamy zasad RODO, a nasz support dochowa wszelkich starań, aby pomóc Ci na każdym etapie badań.
Zbierz feedback szybciej dzięki gotowym szablonom ankiet
Recenzje klientów: Odkryj wpływ Webankiety na Twój sukces
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
![osoba](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-1.png)
Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
![osoba](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-2.png)
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
![Paweł Owczarek](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-4.png)
Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/HERO-REGISTER2.png)
Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na spotkanie
W Webankiecie możesz prowadzić badania każdej z Twoich grup docelowych
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-1.png)
Badania Klientów
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-2.png)
Badania Pracowników
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-3.png)
Badania Użytkowników