
Czy klienci są zadowoleni ze współpracy z Twoją marką?
Wiesz, że co trzeci klient odchodzi do konkurencji po jednym rozczarowującym doświadczeniu z firmą? Większość – bez słowa. Badanie Customer Satisfaction Score (CSAT) pozwoli Ci na lepsze poznanie potrzeb i problemów klienta, a wnioski z badań na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci monitorować satysfakcję klienta

Zaproszenie, którego nie przeoczy klient
Dobierz najwygodniejszą formę wysyłki ankiet (e-mail, link, SMS, QR kod, ankieta na stronie). Webankieta daje możliwość wysyłki wiadomości z własnego serwera pocztowego SMTP, co po pierwsze minimalizuje ryzyko trafienia SPAM-u, a po drugie daje możliwość wysłania imiennego zaproszenia.
Dzięki temu, że wysyłasz do klienta maila jako człowiek, nie firma czy software, jest dużo bardziej prawdopodobne, że klient to przeczyta wiadomość niż gdybyśmy wysłali coś, co jest podobne do innych zaproszeń wpadających na jego skrzynkę.

Imienny kwestionariusz + spersonalizowana treść
Klienci cenią marki, które się o nich troszczą. Przygotuj imienne zaproszenie do wzięcia udziału w badaniu i spersonalizowany kwestionariusz, żeby pokazać swój stosunek do klienta. Dobierz własną szatę graficzną i stwórz ankietę przyjemną w wypełnianiu.

Udostępnianie wyników w zespole
Szybko i sprawnie możesz dzielić się feedbackiem od klientów ze swoim zespołem. Możliwe jest również ustawienie alertów, które niezwłocznie poinformują o negatywnym komentarzu rozczarowanego klienta Support, Obsługę Klienta, CX Managera lub inne zainteresowany działy i osoby.

Bezpośredni kontakt z klientem
Ze względu na preferencję klientów możesz prowadzić badania anonimowe lub jawne. Identyfikacja respondenta pozwala na szybki kontakt z klientem w celu uzyskania dalszego feedbacku i rozwiązanie zgłaszanego problemu.

Zawsze aktualne wyniki
Twórz eleganckie dashboardy i udostępniaj wyniki ankiety w organizacji w czasie rzeczywistym. Oprócz raportów LIVE zapewniających bieżący podgląd wyników, możesz szybko przygotować i pobrać raport z badań w odpowiednim dla Ciebie formacie (PDF, DOCX itd.).

Zaawansowane narzędzia analityczne
Wykorzystaj zebrany feedback do poprawy satysfakcji klientów i zwiększenia przychodów. Rozbudowany moduł analityczny umożliwia śledzenie trendów, tworzenie rankingów czy filtrowanie wyników.
Wykorzystaj gotowe wzory badań klientów
Zobacz wszystkieKlienci prowadzący badania satysfakcji pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na demo
Poznaj wszystkie zastosowania Webankiety

Badania Klientów

Badania Pracowników

Badania Użytkowników