ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie gości hotelowych

Dowiedz się, jakie są preferencje i oczekiwaniu gości hotelowych. Przeprowadź ankietę i szybko przekonaj się, czy Twój hotel jest dopasowany do oczekiwań potencjalnych klientów.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Prowadzisz hotel lub pensjonat? W takim razie wiesz, że każdy szczegół ma znaczenie.

Dzięki prostej ankiecie dla hotelu masz szansę szybko dowiedzieć się jakie są preferencje i oczekiwania osób, które zatrzymują się w hotelach. Dzięki temu łatwo wyciągniesz wnioski na temat poszczególnych obszarów działania Twojego ośrodka – od wystroju, po cenę pokoju, aż do oceny dostępności miejsca parkingowego. Czytelny raport pomoże Ci spojrzeć na Twój ośrodek oczami gościa, w sposób bardziej krytyczny i neutralny.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy