Dzięki niej zgromadzisz nie tylko opinie na temat Twojej kuchni, ale dowiesz się jakie są preferencje i oczekiwania konsumentów.
Platforma Webankieta umożliwia szybkie i proste stworzenie kwestionariusza, do którego link możesz rozesłać e-mailem lub umieścić na stronie internetowej czy facebook’u restauracji. Dzięki analizie wyników możesz dostosować swoje menu, ceny czy godziny otwarcia restauracji do oczekiwań obecnych klientów, jak i przyciągnąć nowych gości.
Ocena restauracji
Chcesz wiedzieć, czego od restauracji oczekują potencjalni klienci? Przeprowadź krótkie badanie oczekiwań i prowadź restaurację dopasowaną do gustu klientów.
Zainspiruj się innymi przykładami ankiet
Zaufali nam
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono
CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy