Klienci wybierają produkty i usługi konkurencji?

Pytaj klientów o opinie po zakupie lub skorzystaniu z usługi jedną prostą ankietą. Zbieraj i analizuj feedback w jednym miejscu i na jego podstawie podejmuj właściwe decyzje, które zwiększą odsetek udanych transakcji i zapobiegną churnowi

Wolisz porozmawiać o ofercie? Poproś o kontakt

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Wejdź w buty klienta.
Dowiedz się jak klienci oceniają transakcje i zyskaj:

Narzędzie do stałego monitoringu jakości

Oprócz tego, że poznasz opinie klientów, z łatwością możesz śledzić ich zmiany w czasie. Dzięki temu szybko zauważysz negatywne trendy w ocenie transakcji i zapobiegniesz spadkowi jakości Twoich produktów i usług.

Kontrolę nad każdym aspektem transakcji

Klienci rezygnują przez to, że Twoje produkty są za drogie, a może zawiódł proces płatności? Jedno badanie transakcyjne pozwoli Ci kontrolować każdy z wielu etapów procesu zakupowego.

Zintegrowane narzędzie, a nie kolejny program

Webankieta łatwo zintegrujesz z systemem CRM i programami, które wykorzystujesz do obsługi klienta i transakcji. Dzięki temu badania klientów naturalnie dołączą do codziennego życia firmy.

Dane do podejmowania dobrych decyzji

Nikt nie powie Ci więcej na temat tego, jaki powinien być produkt lub usługa, niż Twój klient. Zamiast wymyślać nowe funkcje, uzyskaj solidne dane do wprowadzania zmian lub dodawania nowych produktów do oferty.

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w przeprowadzeniu badań po transkacji

Wysyłka na Twoich warunkach

Webankieta oferuje różne sposoby dystrybucji ankiety. Jeśli masz adresy e-mail klientów możesz wysłać ankietę i automatyczne przypomnienie tylko do tych, którzy jeszcze jej nie wypełnili. Możesz też udostępnić ankietę przez QR kod lub link – bezpośrednio z firmowego CRM i we własnej domenie.

Gotowe szablony pytań i ankiet

Customer Satisfaction Score, czyli CSAT to najpopularniejsza na świecie metoda wykorzystywana w badaniach po transakcji. W Webankiecie możesz tworzyć pytania CSAT na bazie szablonów pytań (otwartych, zamkniętych, typu ocena, z gwiazdkami itd.) lub gotowych do użycia przykładów ankiet po transakcji. Przygotowaliśmy też gotowe skórki ankiet z możliwością dopasowywanie każdego elementu pod własne wizje (custom CSS).

Maksymalna automatyzacja badania

Webankieta nie musi być kolejnym narzędziem, którego “trzeba nauczyć” pracowników. Oferujemy możliwość integracji z różnymi narzędziami wykorzystywanymi w sprzedaży i obsłudze klienta np. Thulium, Salesforce czy firmowe CRM. Zamiast wysyłać ankietę ręcznie, zrobisz to jednym kliknięciem w programie – bez logowania się do Webankiety.

Identyfikacja klienta +
Szybka reakcja na problemy

Możesz powiązać wypełnienie z konkretnym klientem i wysyłać alerty, czyli powiadomienia o wypełnieniu na adres e-mail po spełnieniu określonego warunku np. krytycznej odpowiedzi.

Dzięki temu szybko zareagujesz nawet na niewielkie spadki satysfakcji, zanim przerodzą się one w PR-owy kryzys. 

 

Raporty, które tworzą się same

Automatycznie generowane raporty zdejmują z Ciebie żmudny obowiązek pobierania danych i ich ręcznej analizy w Excelu. Wystarczy, że raz ustawisz wysyłkę raportu, a pojawi się on na wybranym e-mailu w cyklicznych odstępach, w formie czytelnego PDF-a lub samo-odświeżającego się raportu LIVE, gdzie obserwujesz spływające wyniki na żywo. 

A to wszystko natychmiast po tym jak klient wypełni ankietę.

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Klienci prowadzący badania po transakcji pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie