Współpraca CX i Marketingu: zobacz, ile możesz na niej zyskać! (cz. II)
Cykl artykułów Urszuli Kamburov-Niepewnej, w których skupia się na współpracy dwóch działów – marketingu i Customer Experience (CX). Odcinek skupia się na wskaźniku Net Promoter Score i świętowaniu CX-owych sukcesów.
Poznaj Insightomat – narzędzie AI do analizy odpowiedzi pytań otwartych
Przedstawiamy Insightomat, rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, przeznaczone do przekształcania jakościowych komentarzy w przydatne informacje, ułatwiające zrozumienie i poprawę doświadczeń klienta.
Integracja Webankiety z narzędziami marketing automation
Integracja Webankiety z wiodącymi narzędziami marketing automation, takimi jak Synerise, User.com, Sales Manago i ExpertSender, może natychmiast odmienić realizację Twojej strategii marketingowej.
Marketing i Customer Experience: współpraca, która działa
Premierowy odcinek artykułu Urszuli Kamburov-Niepewnej, w którym skupia się na współpracy marketingu i Customer Experience (CX). Cykl przeznaczony dla specjalistów i CX Managerów, skupiony na podnoszeniu jakości doświadczeń klienta.
Jak napisać dobre pytania do ankiety?
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
Joanna Szymańska: Kiedy realizować badania HR z Webankietą?
Kiedy dostępne w pakietach Microsoft 365 i Google Workspace formularze są wystarczające dla specjalistów HR, a kiedy warto sięgnąć po kompleksowe narzędzie badawcze takie jak Webankieta?
Analiza badania. Jak skutecznie wyciągać wnioski z ankiet i wcielać je w życie?
Dlaczego praca z wynikami ankiet to crème de la crème badania? Bo dobrze wykorzystana informacja może przynieść organizacji liczne korzyści. Pokażemy Ci, jak możesz uzyskać je w swojej organizacji.
Czym jest badanie opinii pracowników?
Badanie satysfakcji pracowników to klucz do odkrycia tego, co naprawdę dzieje się w Twojej firmie. I chodzi tu nie tylko o zadowolenie z pensji, ale również poznanie atmosfery w pracy, relacji z szefem czy możliwości rozwoju zawodowego.