W ciągu ostatnich kilku tygodni intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem kilku kluczowych dla nas i naszych klientów elementów systemu. Poniżej prezentujemy listę nowości i zmian, jakie zaszły na naszej platformie.
Nowy wygląd ankiety
Nowy styl ankiety pozwala Ci jeszcze lepiej dopasować jej wygląd do brandingu Twojej firmy, marki lub produktu. Co ważne, nowa ankieta lepiej dostosowuje się do urządzeń mobilnych a wypełnianie jest jeszcze szybsze. Poprawiliśmy przy tym wiele drobnych niedoskonałości poprzedniego wyglądu ankiety.
Nowy styl ankiety nie wpływa na już stworzone ankiety – wszystkie dotychczas stworzone skórki są wciąż dostępne w panelu użytkownika (oznaczone etykietą „STARY STYL”) i możliwe do edycji. Aby aktywować nowe style ankiety, wystarczy stworzyć nową skórkę w zakładce Wygląd.
Zachęcamy do skorzystania – już wkrótce kolejne nowości i usprawnienia związane z wypełnianiem kwestionariusza.
Wskaźnik NPS w czasie (trend)
Kolejną ważną nowością jest możliwość analizowania wartości wskaźnika Net Promoter Score w czasie trwania badania (tzw. wykres trendu). Pozwala to na bieżąco monitorować postępy firmy w poprawianiu jakości obsługi klienta. Oprócz tego, dodaliśmy możliwość dodawania wykresu trendu NPS do nowego modułu raportu. Dzięki temu, jeśli Twoja ankieta satysfakcji zawiera informacje o respondencie (np. miejsce dokonania zakupu), masz możliwość zestawienia kilku wykresów NPS dla różnych filtrów.
Pozostałe zmiany
Oprócz powyższych, dużych projektów, usprawniliśmy działanie wielu pomniejszych elementów systemu:
- Nowa infrastruktura serwerowa – od blisko 3 tygodni wszelkie operacje wewnątrz platformy Webankieta – tworzenie ankiet, wypełnianie ankiet, eksport wyników, generowanie plików, wczytywanie panelu – obywa się ponad trzykrotnie szybciej niż dotychczas.
- Priorytetowe działanie systemu dla klientów VIP – wszystkie operacje eksportu plików, wysyłki maili, raportów itp. wykonują się jeszcze szybciej – tzn. uzyskują w systemie priorytetową kolejkę.
- Liczba niedokończonych wypełnień – do tej pory informacja ta była nieco ukryta i znajdowała się w podsumowaniu badania. Pracujemy nad funkcją pozwalającą na przeglądanie niedokończonych ankiet wewnątrz panelu. Na ten moment umieściliśmy informację w Wynikach zbiorczych na temat liczby niedokończonych wypełnień i tego gdzie można je pobrać.
- Liczba wyników spełniająca kryteria filtra – to drobne usprawnienie przydaje się szczególnie w badaniach satysfakcji klienta, dzięki czemu można monitorować postępy w rozwiązywaniu otwartych spraw, spełniających dane kryteria filtra.
W kolejnych tygodniach pojawią się:
- Możliwość tworzenia spersonalizowanych raportów PDF
- Analiza porównawcza w tabelach krzyżowych i możliwość krzyżowania pytań w czasie i z etykietami respodnentów
- Możliwość dodawania tabel krzyżowych do raportów
- Nowe typy pytań – CSAT oraz pytanie typu ocena
- i wiele, wiele więcej 🙂