![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/badania-ecommerce.png)
Czujesz, że Twój e-commerce może sprzedawać lepiej?
Świetne doświadczenia użytkowników = zwiększenie sprzedaży + pozyskanie lojalnych klientów. Zbieraj feedback bezpośrednio na stronie www i twórz taki e-commerce, w jaki chcą kupować użytkownicy.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/Zrozum.png)
Zrozum zachowania i motywacje użytkowników
Same dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego klienci Twojego sklepu zachowują się w określony sposób, ani co ich motywuje. Tego dowiesz się z ankiety, czyli pytając o zdanie ich samych.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/Dowiedz.png)
Dowiedz się, jak poprawić konwersję
Zamiast wymyślać co zrobić, aby klient sfinalizował transakcję, spytaj o to samego użytkownika.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/Poznaj-mocne.png)
Poznaj mocne i słabe strony swojego sklepu
Dowiedz się, co popycha klientów do zakupu, aby promować i rozwijać właściwe funkcje. Odkryj, co przeszkadza użytkownikom w konwersji, umieszczając ankietę na konkretnym punkcie styku i wprowadź zmiany, zanim wybiorą konkurencję.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-3.png)
Zdobądź odpowiedzi na pytania kluczowe dla sukcesu e-commerce:
- Jak oceniane jest ogólne wrażenie z zakupów?
- W jaki sposób użytkownicy dotarli do Twojego sklepu?
- Dlaczego użytkownicy porzucają koszyk?
- Czy udało im się znaleźć wszystkie informacje o produkcie?
- Czy wszystkie informacje na stronie są jasne?
- Jak oceniany jest kontakt z obsługą klienta?
W Webankiecie znajdziesz wszystkie funkcje
niezbędne do prowadzenia badań w e-commerce:
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-8.png)
Personalizacja wyglądu ankiety
To Ty decydujesz gdzie i kiedy wyświetlić ankietę oraz jak ma wyglądać. Wykorzystaj możliwość personalizacji zaproszenia i treści badania, aby skutecznie zachęcić użytkowników do wypełniania i uzyskać wartościowy feedback.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-9.png)
Szybki i łatwy start
Do prowadzenia badań wystarczy jednorazowo wkleić kod na stronę swojego sklepu.
Następnie, w Webankiecie możesz samodzielnie uruchamiać kolejne ankiety użyteczności bez angażowania zewnętrznych agencji i zespołu IT.
Droga od pomysłu badawczego do wyników nigdy nie była tak krótka!
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-10.png)
Precyzyjne targetowanie
Właściwy dobór respondentów do badania pozwoli Ci uzyskać dokładnie takie dane, jakich potrzebujesz. Webankieta pozwala na targetowanie oraz wysyłkę ankiety na bazie wybranych przez Ciebie kryteriów.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/ankieta-na-stronie.png)
Ankieta na stronie lub wysłana na e-mail
Wyślij ankietę na e-mail automatycznie po zakończeniu transakcji lub umieść kontekstowo – w dowolnym miejscu strony.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-7.png)
Integracja z CRM i programami, z których korzystasz
Wyniki badań przekazuj automatycznie do swojego CRM i programów, z których korzystasz. Dzięki integracji m.in. z Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics czy Zendesk, feedback użytkowników szybko trafi do osób odpowiedzialnych za poprawę konkretnego doświadczenia.
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/raportuj-wyniki.png)
Raportuj wyniki swojemu zespołowi
Badania nie mają sensu, jeśli na ich podstawie nie zachodzą konkretne zmiany. Zautomatyzuj proces raportowania, tak aby wyniki badań szybko dotarły do całej organizacji.
Z naszej platformy korzystają
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
![osoba](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-1.png)
Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.
![osoba](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-3.png)
Beata Dąbrowska
Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.
![osoba](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-2.png)
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
![Paweł Owczarek](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/osoba-4.png)
Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający
![image](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/05/image-27.png)
Jak przeprowadzic badania w e-commerce?
Badania użytkowników sklepu internetowego w Webankiecie możesz przeprowadzić na dwa sposoby:
Ankieta na stronie internetowej
- zbieraj feedback kontekstowo w czasie rzeczywistym
- zaimplementuj ankietę z łatwością, dzięki uniwersalnemu kodowi wielokrotnego użytku
- osiągaj wysoki response rate
- decyduj o czasie i miejscu wyświetlania ankiety na stronie
- przekazuj wyniki automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.
Ankieta wysyłana na e-mail
- wyślij ankietę automatycznie do bazy użytkowników po określonej akcji (np. finalizacji zamówienia)
- wysyłaj przypomnienia tylko do osób, które nie wypełniły ankiety
- korzystaj z szablonów ankiet stworzonych przez ekspertów
- personalizuj wygląd zaproszeń i adresy www ankiet
- przekazuj wyniki automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.
Zobacz gotowe wzory ankiet:
Klienci pytają nas o:
![](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/08/HERO-REGISTER3.png)
Stwórz darmowe konto na naszej platformie
Wolisz porozmawiać? Umów się na spotkanie
Poznaj inne zastosowania Webankiety
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-1.png)
Badania Klientów
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-2.png)
Badania Pracowników
![icon](https://www.webankieta.pl/wp-content/uploads/2022/04/icon-big-3.png)
Badania Użytkowników