Popraw satysfakcję pacjentów ze świadczonych usług medycznych

Przy użyciu ankiety satysfakcji szybko dowiesz się, jak pacjenci oceniają kompetencje personelu, system rezerwacji czy poziom obsługi na infolinii. Badaj pacjentów, analizuj wyniki i podnoś jakość oferowanych świadczeń.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Chcesz rozpocząć badania? Pomożemy Ci!

Umów się na darmową konsultację z naszym specjalistą, który pomoże Ci:

  • postawić pierwsze kroki w badaniach pacjentów,
  • zintegrować ankiety z systemami i programami wykorzystywanymi w Twojej instytucji,
  • udowodnić przełożonym, że inwestycja w badania satysfakcji pacjentów się opłaca.

 

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Poznaj zalety badania satysfakcji pacjentów

Ciągły monitoring zadowolenia pacjentów

Dzięki dostępnym narzędziom analitycznym możesz na bieżąco śledzić trendy i porównywać satysfakcję pacjentów w poszczególnych placówkach medycznych, a także weryfikować, którzy lekarze są najlepiej oceniani.

Poznanie słabych i mocnych stron oferty

Zdobądź konstruktywnych feedback, który pomoże Ci zidentyfikować najmocniejsze i najsłabsze strony oferty. Eliminuj na bieżąco błędy, żeby sprostać oczekiwaniom pacjentów i zagwarantować najwyższy poziom usług medycznych.

Szybki kontakt z wieloma pacjentami

Wykorzystaj gotowe szablony ankiet i szybko zbadaj satysfakcję pacjenta na każdym etapie kontaktu z placówką (rejestracja online, kontakt z infolinią/recepcją, wizyta u specjalisty), by zebrać jak najwięcej wartościowych informacji.

Zaufanie to podstawa naszej współpracy. Sprawdź co sądzą o nas nasi klienci.

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Santander logo
Zobacz wszystkie opinie strzałka w prawo strzałka w prawo

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w badaniu satysfakcji pacjentów:

Personalizacja ankiety pod pacjenta

Pacjenci liczą na Twoją uwagę i troskę. Wysyłaj imienne zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji i spersonalizowane kwestionariusze. Pamiętaj o odpowiedniej szacie graficznej i stworzeniu ankiety przyjemnej w wypełnianiu.

Szybki feedback od konkretnego pacjenta

Badania satysfakcji mogą być anonimowe lub jawne. Możliwość identyfikacji respondenta pozwoli Ci na szybki kontakt z niezadowolonym pacjentem. Dzięki temu zyskasz możliwość rozwiązania zgłaszanego problemu lub uzyskania pogłębionego feedbacku.

Automatyczna wysyłka ankiet

Wybierz optymalną formę dystrybucji ankiet dla określonej grupy pacjentów (e-mail, SMS, link, QR kod, ankieta na stronie). Wysyłaj zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu z własnego serwera pocztowego SMTP, by zminimalizować ryzyko utknięcia w spamie. 

Rozbudowany moduł analityczny

Zebrane opinie to dopiero pierwszy krok w stronę poprawy satysfakcji pacjentów. Skorzystaj z narzędzi analitycznych, by śledzić trendy, tworzyć rankingi najlepszych placówek lub medyków i filtrować zebrany feedback w przydatny dla Ciebie sposób.

Dostęp do wyników i raportów na żywo

Dziel się feedbackiem ze swoim zespołem. Ustaw alerty, by niezwłocznie informować support o negatywnej opinii pacjenta. Twórz raporty LIVE z bieżącym podglądem wyników badań i (cykliczne/okazjonalne) eleganckie zestawienia dla przełożonych np. w formie czytelnego PDF. 

Klienci prowadzący badania pacjentów pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie