Czy masz pewność, że zapewniasz pacjentom najlepsze możliwe warunki?

Przy użyciu ankiety satysfakcji szybko dowiesz się, jak pacjenci oceniają kompetencje personelu, system rezerwacji czy poziom obsługi na infolinii. Badaj pacjentów, analizuj wyniki i podnoś jakość oferowanych świadczeń.

Wolisz porozmawiać o ofercie? Poproś o kontakt

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Poznaj zalety badania satysfakcji pacjentów

Ciągły monitoring zadowolenia pacjentów

Dzięki dostępnym narzędziom analitycznym możesz na bieżąco śledzić trendy i porównywać satysfakcję pacjentów w poszczególnych placówkach medycznych, a także weryfikować, którzy lekarze są najlepiej oceniani.

Poznanie słabych i mocnych stron oferty

Zdobądź konstruktywnych feedback, który pomoże Ci zidentyfikować najmocniejsze i najsłabsze strony oferty. Eliminuj na bieżąco błędy, żeby sprostać oczekiwaniom pacjentów i zagwarantować najwyższy poziom usług medycznych.

Szybki kontakt z wieloma pacjentami

Wykorzystaj gotowe szablony ankiet i szybko zbadaj satysfakcję pacjenta na każdym etapie kontaktu z placówką (rejestracja online, kontakt z infolinią/recepcją, wizyta u specjalisty), by zebrać jak najwięcej wartościowych informacji.

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w badaniu satysfakcji pacjentów:

Personalizacja ankiety pod pacjenta

Pacjenci liczą na Twoją uwagę i troskę. Wysyłaj imienne zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji i spersonalizowane kwestionariusze. Pamiętaj o odpowiedniej szacie graficznej i stworzeniu ankiety przyjemnej w wypełnianiu.

Szybki feedback od konkretnego pacjenta

Badania satysfakcji mogą być anonimowe lub jawne. Możliwość identyfikacji respondenta pozwoli Ci na szybki kontakt z niezadowolonym pacjentem. Dzięki temu zyskasz możliwość rozwiązania zgłaszanego problemu lub uzyskania pogłębionego feedbacku.

Automatyczna wysyłka ankiet

Wybierz optymalną formę dystrybucji ankiet dla określonej grupy pacjentów (e-mail, SMS, link, QR kod, ankieta na stronie). Wysyłaj zaproszenia do wzięcia udziału w badaniu z własnego serwera pocztowego SMTP, by zminimalizować ryzyko utknięcia w spamie. 

Rozbudowany moduł analityczny

Zebrane opinie to dopiero pierwszy krok w stronę poprawy satysfakcji pacjentów. Skorzystaj z narzędzi analitycznych, by śledzić trendy, tworzyć rankingi najlepszych placówek lub medyków i filtrować zebrany feedback w przydatny dla Ciebie sposób.

Dostęp do wyników i raportów na żywo

Dziel się feedbackiem ze swoim zespołem. Ustaw alerty, by niezwłocznie informować support o negatywnej opinii pacjenta. Twórz raporty LIVE z bieżącym podglądem wyników badań i (cykliczne/okazjonalne) eleganckie zestawienia dla przełożonych np. w formie czytelnego PDF. 

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Klienci prowadzący badania pacjentów pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie