Wypróbuj łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych. Zbierz feedback od odpowiednich użytkowników, we właściwym czasie i kontekście - dokładnie wtedy, gdy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
Nie pozwól, żeby Twoja roadmapa opierała się na domysłach. Jedynym sposobem, żeby w 100% zrozumieć swoich użytkowników jest spytanie ich o zdanie.
Feedback od użytkowników produktu pomoże Ci w priorytetyzowaniu projektów i budowaniu tylko tych rzeczy, które dostarczą wartość.
Dowiedz się, co musisz poprawić, żeby klient nie wybrał produktu konkurencji. Przekonaj się co w Twoim produkcie cenią użytkownicy, aby promować i rozwijać te funkcje.
Badania użytkowników to pierwszy krok do tego, żebyś wprowadził w firmie nawyk budowy produktu na bazie feedbacku klienta. Eksperymentuj, zbieraj feedback i iteruj na bazie głosu użytkownika.
Umieść ankietę kontekstowo na dowolnej podstronie lub zapytaj o opinię po transakcji - wysyłając ankietę na e-mail.
Ankiety możesz tworzyć i uruchamiać samodzielnie, nie angażując w to zespołu IT. Dzięki intuicyjnej obsłudze Webankiety i gotowym szablonom popularnych badań możesz zacząć zbierać feedback na temat produktu nawet w kilka minut.
Uruchom ankietę tworząc reguły targetowania wykorzystujące informacje o odwiedzonych stronach, czasie na stronie, na bazie cookies lub reguł javascript. Pytaj tylko użytkowników którzy opuszczają stronę lub wysyłaj ankiety NPS automatycznie po zakończonym okresie próbnym.
Przekazuj opinie automatycznie do swojego CRM i programów, z których już korzystasz. Łatwa integracja z umożliwi Ci nie tylko stały monitoring, ale i natychmiastową reakcję na problemy.
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz, więc doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Webankieta proponuje Ci dwa sposoby na skuteczne pozyskiwanie feedbacku od użytkowników: