Świetne doświadczenia użytkowników =
zwiększenie sprzedaży + pozyskanie lojalnych klientów.
Same dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego klienci Twojego sklepu zachowują się w określony sposób, ani co ich motywuje. Tego dowiesz się z ankiety, czyli pytając o zdanie ich samych.
Zamiast wymyślać co zrobić, aby klient sfinalizował transakcję, spytaj o to samego użytkownika.
Dowiedz się, co popycha klientów do zakupu, aby promować i rozwijać właściwe funkcje. Odkryj, co przeszkadza użytkownikom w konwersji, umieszczając ankietę na konkretnym punkcie styku i wprowadź zmiany, zanim wybiorą konkurencję.
To Ty decydujesz gdzie i kiedy wyświetlić ankietę oraz jak ma wyglądać. Wykorzystaj możliwość personalizacji zaproszenia i treści badania, aby skutecznie zachęcić użytkowników do wypełniania i uzyskać wartościowy feedback.
Do prowadzenia badań wystarczy jednorazowo wkleić kod na stronę swojego sklepu.
Następnie, w Webankiecie możesz samodzielnie uruchamiać kolejne ankiety użyteczności bez angażowania zewnętrznych agencji i zespołu IT.
Droga od pomysłu badawczego do wyników nigdy nie była tak krótka!
Właściwy dobór respondentów do badania pozwoli Ci uzyskać dokładnie takie dane, jakich potrzebujesz. Webankieta pozwala na targetowanie oraz wysyłkę ankiety na bazie wybranych przez Ciebie kryteriów.
Wyślij ankietę na e-mail automatycznie po zakończeniu transakcji lub umieść kontekstowo - w dowolnym miejscu strony.
Wyniki badań przekazuj automatycznie do swojego CRM i programów, z których korzystasz. Dzięki integracji m.in. z Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics czy Zendesk, feedback użytkowników szybko trafi do osób odpowiedzialnych za poprawę konkretnego doświadczenia.
Badania nie mają sensu, jeśli na ich podstawie nie zachodzą konkretne zmiany. Zautomatyzuj proces raportowania, tak aby wyniki badań szybko dotarły do całej organizacji.
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz, więc doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Badania użytkowników sklepu internetowego w Webankiecie możesz przeprowadzić na dwa sposoby: