Ankieta na stronę "Jak oceniasz naszą usługę?"

Dobry User Experience
zaczyna się od dobrego
pytania

Zrozum swoich użytkowników

Nie pozwól, żeby Twoja roadmapa opierała się na domysłach. Jedynym sposobem, żeby w 100% zrozumieć swoich użytkowników jest spytanie ich o zdanie.

Przestań tworzyć funkcje, których nikt nie potrzebuje

Feedback od użytkowników produktu pomoże Ci w priorytetyzowaniu projektów i budowaniu tylko tych rzeczy, które dostarczą wartość.

Poznaj mocne i słabe strony swojego produktu

Dowiedz się, co musisz poprawić, żeby klient nie wybrał produktu konkurencji. Przekonaj się co w Twoim produkcie cenią użytkownicy, aby promować i rozwijać te funkcje.

Buduj - Mierz - Ucz się

Badania użytkowników to pierwszy krok do tego, żebyś wprowadził w firmie nawyk budowy produktu na bazie feedbacku klienta. Eksperymentuj, zbieraj feedback i iteruj na bazie głosu użytkownika.

Dowiedz się:

  • Jaki jest ogólny poziom zadowolenia z produktu?
  • Co powstrzymuje użytkowników przed założeniem konta?
  • Dlaczego proces onboardingu nie kończy się sukcesem?
  • Dlaczego używanie produktu kończy się na okresie próbnym?
  • Czy Twój produkt osiągnął product-market fit?
  • Jakie testy użyteczności produktu powinno się przeprowadzić?
  • Czy z produktu łatwo jest korzystać, czy jego funkcje są intuicyjne?
  • Jak priorytetyzować roadmapę?

Webankieta to narzędzie do zbierania i analizy wartościowych danych w wygodny sposób

Pytaj tak, jak Ci wygodnie - na stronie lub przez e-mail

Umieść ankietę kontekstowo na dowolnej podstronie lub zapytaj o opinię po transakcji - wysyłając ankietę na e-mail.

Wystartuj od razu

Ankiety możesz tworzyć i uruchamiać samodzielnie, nie angażując w to zespołu IT. Dzięki intuicyjnej obsłudze Webankiety i gotowym szablonom popularnych badań możesz zacząć zbierać feedback na temat produktu nawet w kilka minut.

Targetuj na bazie wybranych przez Ciebie kryteriów

Uruchom ankietę tworząc reguły targetowania wykorzystujące informacje o odwiedzonych stronach, czasie na stronie, na bazie cookies lub reguł javascript. Pytaj tylko użytkowników którzy opuszczają stronę lub wysyłaj ankiety NPS automatycznie po zakończonym okresie próbnym.

Zintegruj z aplikacjami z których korzystasz na co dzień

Przekazuj opinie automatycznie do swojego CRM i programów, z których już korzystasz. Łatwa integracja z  umożliwi Ci nie tylko stały monitoring, ale i natychmiastową reakcję na problemy.

Z naszej platformy korzystają

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy

Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz, więc doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

Beata Dąbrowska
Medicover Polska

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Jak przeprowadzić badania produktu?

Webankieta proponuje Ci dwa sposoby na skuteczne pozyskiwanie feedbacku od użytkowników:

Ankieta wysyłana na e-mail

  • automatyczna wysyłka do bazy użytkowników po określonej akcji (np. wykupieniu konta)
  • możliwość wysyłania przypomnień
  • gotowe szablony stworzone przez ekspertów
  • personalizacja wyglądu zaproszenia i adresu www ankiety
  • przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM

Ankieta na stronie internetowej

  • kontekstowy feedback w czasie rzeczywistym
  • szybka i łatwa implementacja
  • wysoki response rate
  • możliwość zdecydowanie o czasie i miejscu wyświetlania na stronie
  • przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM
Więcej o ankietach na stronie

Stwórz produkt idealny, czyli taki jakiego potrzebują klienci

Bez karty kredytowej · Zgodność z RODO · Zrezygnuj kiedy chcesz