ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Określanie grupy docelowej

Nie wiesz jeszcze jak określić grupę docelową Twojej oferty lub produktu? Badanie grupy docelowej to na to najprostszy sposób.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

 Badanie grupy docelowej to najprostszy sposób na to, aby:

  • dowiedzieć się jakie osoby trafiają na Twoją stronę internetową,
  • określić grupę docelową swojego produktu lub usługi,
  • zdobyć pewność, że zdefiniowana już grupa docelowa dla Twojego produktu lub usługi jest właściwa,
  • jeśli jeszcze nie znasz grupy docelowej — zweryfikować, czy na Twoją stronę www faktycznie trafiają osoby, do których skierowana jest Twoja oferta.

Szybka pomoc w określaniu grupy docelowej 

Ankieta na stronie pomoże Ci szybko dowiedzieć się, kim są Twoi klienci i lepiej trafić do nich z odpowiednią ofertą i przekazem marketingowym. Badanie grupy docelowej zweryfikuje też czy wśród użytkowników są osoby, na których Ci zależy. W naszym szablonie ankiety na stronie znajdziesz gotowe pytania, które możesz dostosować do specyfiki Twojej oferty. Oto przykładowe pytania badania grupy docelowej:

  1. Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z [nazwa produktu] / [nazwa usługi]? 
  2. Na jakim stanowisku pracujesz?
  3. Jakie masz doświadczenie w pracy na tym stanowisku? 
  4. Jakie usługi lub produkty świadczy Twoja firma? 
  5. Ile osób zatrudnia Twoja firma?

Zainspiruj się gotowymi przykładami badań UX

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Ogromne znaczenie w wyborze narzędzia miała możliwość automatyzacji badania. Zespół Fitness Catering nie musi codziennie wykonywać czynności, które w Webankiecie są zautomatyzowane. Należy do nich np. generowanie raportów, z których czerpana jest wiedza na temat tego, jak wyglądał w biznesie cały poprzedni dzień. 

Paulina Rzęzawa

Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Fitness Catering