Badanie grupy docelowej to najprostszy sposób na to, aby:
- dowiedzieć się jakie osoby trafiają na Twoją stronę internetową,
- określić grupę docelową swojego produktu lub usługi,
- zdobyć pewność, że zdefiniowana już grupa docelowa dla Twojego produktu lub usługi jest właściwa,
- jeśli jeszcze nie znasz grupy docelowej — zweryfikować, czy na Twoją stronę www faktycznie trafiają osoby, do których skierowana jest Twoja oferta.
Szybka pomoc w określaniu grupy docelowej
Ankieta na stronie pomoże Ci szybko dowiedzieć się, kim są Twoi klienci i lepiej trafić do nich z odpowiednią ofertą i przekazem marketingowym. Badanie grupy docelowej zweryfikuje też czy wśród użytkowników są osoby, na których Ci zależy. W naszym szablonie ankiety na stronie znajdziesz gotowe pytania, które możesz dostosować do specyfiki Twojej oferty. Oto przykładowe pytania badania grupy docelowej:
- Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z [nazwa produktu] / [nazwa usługi]?
- Na jakim stanowisku pracujesz?
- Jakie masz doświadczenie w pracy na tym stanowisku?
- Jakie usługi lub produkty świadczy Twoja firma?
- Ile osób zatrudnia Twoja firma?