 
                                    Zmień swój support w zespół superbohaterów
Nawet 80% klientów kończy współpracę z firmą przez rozczarowującą jakość pracy zespołu Customer Support. Badaj poziom zadowolenia z obsługi swoich klientów (Customer Effort Score), żeby zapewnić najwyższe standardy pracy Biura Obsługi Klienta.
Zaufało nam ponad 5000 klientów:
Zaufanie to podstawa naszej współpracy. Sprawdź co sądzą o nas nasi klienci.
 
                Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w Badaniu Obsługi Klienta:
 
                        Wygodna wysyłka ankiet
Wysyłaj ankiety z myślą o komforcie swoich klientów. Dystrybucja przez e-mail, link, QR kod, link do badania we własnej domenie lub z wykorzystaniem swojego CRM-a? Działaj tak, by zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenie, a sobie – wysoki wskaźnik odpowiedzi.
 
                        Spersonalizowany wygląd
Przygotuj ankietę intuicyjną i przyjemną w wypełnianiu. Dostosuj szatę graficzną do kolorystyki marki (custom CSS). Pamiętaj o regułach wyświetlania pytań, pozwalających na logiczne poprowadzenie respondentów przez kwestionariusz.
 
                        Integracja z innymi narzędziami
Automatyzacja wysyłki i integracja Webankiety z innymi narzędziami pozwolą Ci zaoszczędzić czas i usprawnić zbieranie feedbacku. Połącz naszą platformę z Thulium, Salesforce, Zapier SMS lub innym narzędziem do obsługi klienta i ułatw sobie zadanie.
 
                        Alerty  + 
 Powrót z rozwiązanym problemem
                            Czas w obsłudze klienta ma znaczenie. Reaguj niezwłocznie, kiedy otrzymasz negatywną ocenę pracy Customer Support. Ustaw alert informujący o krytycznej opinii użytkownika, tak, aby dział obsługi mógł szybko na niego zareagować.
Dzięki możliwości identyfikacji respondenta możesz dowiedzieć się, który klient zgłaszał problem i skontaktować się z nim, żeby poinformować o rozwiązaniu uciążliwej sytuacji.
 
                        Wyniki na żywo 
i automatyczne raportowanie
                            Udostępniaj na bieżąco wyniki badania obsługi klienta. Wystarczy wysłać link do raportu LIVE, by każdy zainteresowany uzyskał wgląd w bieżące wyniki. Jednym kliknięciem możesz także wygenerować dogodny dla siebie raport (PDF, surowe dane, PPT) i cyklicznie lub doraźnie dzielić się wynikami badań z zainteresowanymi osobami.
Klienci prowadzący badania BOK pytają nas o:
 
                Poznaj wszystkie zastosowania Webankiety
 
                            
                            Badania Klientów
 
                            
                            Badania Użytkowników
 
                         
                         
                        


 
         
         
         
                            