ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta – ocena artykułu

Pomaganie klientom w zrozumieniu działania twojego produktu i meandrów branży to dobry krok w stronę zawiązania mocnej relacji między marką a jej użytkownikami.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Coraz więcej firm stawia na fachowe blogi, centra pomocy i poradniki, w których dzielą się z klientami wiedzą. Jak dowiedzieć się, czy robią to dobrze? Ankietą online oceniającą artykuły w poradniku i jakość pomocy.

Czy treści poradnika pomagają twoim klientom?

Mimo najlepszych chęci specjalistów ds. content marketingu i autorów tekstów zamieszczanych na stronach poradników firmowych nie zawsze mamy pewność, że skutecznie tłumaczą one problemy, z jakimi stykają się klienci. W końcu artykuły opracowują ludzie wewnątrz firmy, znakomicie zaznajomieni z funkcjonowaniem produktu. Tak jak dobry tekst blogowy w prostych słowach wyjaśnia skomplikowane mechanizmy, tak skuteczna ankieta powinna być jak najmniej skomplikowana. Oto przykład badania feedback nt. artykułu w poradniku.

Ocena artykułu – pytania, jakie warto zadać:

W przypadku tego typu ankiet najlepszym rozwiązaniem będzie proste pytanie: Czy ta treść była dla Ciebie pomocna? 

  • Jeśli czytelnik odpowie twierdząco, mamy potwierdzenie, że tekst spełnia swoje zadanie.
  • Jeśli odpowiedź jest negatywna, dobrze jest dopytać, jakich informacji w nim zabrakło, aby jak najszybciej wypełnić luki i zaktualizować artykuł tak, by trafnie odpowiadał na problemy i wyzwania, z jakimi mierzy się nasz klient.
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy