Przykłady ankiet do badań rynku

Sprawdź poniżej darmowe szablony ankiet online i rozpocznij tworzenie ankiety w naszym prostym programie do ankiet.

Prowadzenie działań w obszarze biznesu i marketingu wymaga starannego planowania oraz śledzenia zmian na rynku. Dlatego oferujemy dostęp do darmowych szablonów ankiet online, które są specjalnie dostosowane do potrzeb działów biznesowych i marketingowych. Dzięki nim oszczędzisz czas i wysiłek potrzebny na tworzenie własnych ankiet. Te gotowe szablony są zaprojektowane tak, aby pomóc Ci w gromadzeniu kluczowych informacji od pracowników, klientów lub partnerów biznesowych. Niezależnie od tego, czy planujesz zbierać opinie na temat nowego produktu, oceniać efektywność kampanii marketingowej, czy też oceniać poziom satysfakcji klientów, nasze szablony ankietowe ułatwią Ci to zadanie.  

Przykłady ankiet do badania rynku

 Korzystając z gotowych ankiet online, które dla Ciebie przygotowaliśmy, możesz już teraz: 

  • Badać trendy i oczekiwania konsumentów
  • Zdobyć wiarygodne dane na temat segmentów rynku (badania segmentacyjne)
  • Otrzymać wytyczne, czy i w jakiej postaci wprowadzić na rynek nowy produkt
  • Zweryfikować lub stworzyć od zera strategię działania firmy oraz efektywną strategię marketingową
  • Poznać szczery feedback na temat działania organizacji

Wybierz ankietę badania rynku dopasowaną do Twoich potrzeb

Dzięki gotowym szablonom ankiet przygotowanym przez naszych ekspertów CX, możesz już teraz zacząć zbierać wartościowe informacje na temat sytuacji społeczno-demograficznej swoich klientów, ich doświadczeń w kontakcie ze stroną internetową firmy, przemyśleń i oczekiwań związanych z rozwojem produktu (usługi) czy też satysfakcji i jakości obsługi.

Decydując się na badania typu market research, możesz skorzystać z trzech dobrze znanych technik, ułatwiających zbieranie i porządkowanie feedbacku. 

Te techniki to CAWI, CATI i CAPI.

  • W pierwszej z nich respondenci wypełniają ankietę w formie elektronicznej. CAWI pozwala dotrzeć szybko i łatwo do dużej grupy odbiorców, ogranicza koszty i nie wymaga bezpośredniego kontaktu badacza z respondentami.
  • CATI to wywiad telefoniczny. Badacz w trakcie rozmowy zaznacza w ankiecie internetowej odpowiedzi udzielane przez respondentów. Metodę tę spotykamy w badaniach marketingowych i badaniach opinii.
  • Ostatnia popularna technika to CAPI. To szybki sposób na zbieranie danych przy użyciu urządzeń elektronicznych, również mobilnych. Zaletą ankiet CAPI jest nie tylko oszczędność czasu, ale też prostota analizy wyników. 

Webankieta umożliwia nie tylko zbieranie feedbacku i jego analizę, ale też przygotowanie raportów (cyklicznych lub LIVE) i dogodne opracowanie danych tak, aby uzyskane informacje mogły przynieść Twojej organizacji jak najwięcej korzyści. 

Zbadaj rynek swoich usług z pomocą ankiet online i dowiedz się jak usprawnić swoje działania!

Rozwiń opis

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo