ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta – ocena cennika

Cennik to jeden z najważniejszych elementów Twojej strony internetowej. To w nim klienci znajdują informacje o ofercie, cenach i często to właśnie w tym miejscu podejmują decyzję o zakupie lub… opuszczają Twoją stronę i wybierają produkty konkurencji.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Nie trać czasu na przygotowanie badania – gotowe wzory ankiet

Pytanie o cennik powinno dołączyć do grona badań i ankiet regularnie przeprowadzanych w Twojej firmie obok np. ankiety: jak trafiłeś na stronę czy badania elastyczności cenowej produktu.

Ocena cennika — jakie pytania zadać?

Aby potencjalny klient mógł szczerze odpowiedzieć nam na pytanie, jak oceniany jest cennik, musimy maksymalnie ułatwić mu zadanie. Przygotowany przez ekspertów gotowy szablon pytania o cennik zawiera dwa proste pytania, dzięki którym z jednej strony uzyskasz niezbędną wiedzę, a z drugiej nie zniechęcisz klienta do odpowiedzi, zadając zbyt dużą liczbę pytań. Oto dwa przykładowe pytania weryfikujące cennik:

  1. Czy nasz cennik jest dla Ciebie zrozumiały?
  2.  Powiedz, proszę, co jest dla Ciebie niezrozumiałe, żebyśmy mogli to poprawić.

Dzięki szablonowi badania klienta możesz przeprowadzić ankietę nawet w kilka minut, a także dodawać własne pytania lub zmieniać ich treść. 

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający