ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta – ocena cennika

Cennik to jeden z najważniejszych elementów Twojej strony internetowej. To w nim klienci znajdują informacje o ofercie, cenach i często to właśnie w tym miejscu podejmują decyzję o zakupie lub… opuszczają Twoją stronę i wybierają produkty konkurencji.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Nie trać czasu na przygotowanie badania – gotowe wzory ankiet

Pytanie o cennik powinno dołączyć do grona badań i ankiet regularnie przeprowadzanych w Twojej firmie obok np. ankiety: jak trafiłeś na stronę czy badania elastyczności cenowej produktu.

Ocena cennika — jakie pytania zadać?

Aby potencjalny klient mógł szczerze odpowiedzieć nam na pytanie, jak oceniany jest cennik, musimy maksymalnie ułatwić mu zadanie. Przygotowany przez ekspertów gotowy szablon pytania o cennik zawiera dwa proste pytania, dzięki którym z jednej strony uzyskasz niezbędną wiedzę, a z drugiej nie zniechęcisz klienta do odpowiedzi, zadając zbyt dużą liczbę pytań. Oto dwa przykładowe pytania weryfikujące cennik:

  1. Czy nasz cennik jest dla Ciebie zrozumiały?
  2.  Powiedz, proszę, co jest dla Ciebie niezrozumiałe, żebyśmy mogli to poprawić.

Dzięki szablonowi badania klienta możesz przeprowadzić ankietę nawet w kilka minut, a także dodawać własne pytania lub zmieniać ich treść. 

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska

Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska

Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający