ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Feedback nt. nowej oferty

Planujesz zmianę swojej oferty? Wprowadzasz nowe produkty lub decydujesz się na podwyższenie cen? W takim razie to doskonały moment na przeprowadzenia ankiety online.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Dzięki badaniu, w którym klienci będą mogli ocenić zmiany w ofercie szybko dowiesz się czy wysiłek i czas włożony w ich wprowadzenie będzie opłacalny biznesowo. Ankieta pomoże znaleźć Ci odpowiedź na pytanie, które ze zmian odbierane są pozytywnie, a nad którymi warto się jeszcze zastanowić.

Ankieta online może być również traktowana jako test – kierowana do wybranej grupy klientów, jeszcze przed wdrożeniem zmian.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy