
Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów
Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!
Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!
Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.
Im lepsze doświadczenie klienta, tym lepsza kondycja firmy. W tym artykule pokażę Ci przykłady złego i dobrego customer experience, a także badania CX, które szybko i sprawnie możesz wprowadzić w swojej organizacji.
Feedback, czyli informacja zwrotna – to angielski termin, który w Polsce na stałe wszedł już do języka powszechnego. Oznacza on wypowiedź uczestnika konwersacji, w której ujawnia on swoje spostrzeżenia dotyczące zachowania i wypowiedzi innego uczestnika konwersacji.
Zamierzasz wprowadzić badania pracowników lub klientów w swojej organizacji, ale nie wiesz, jak zacząć? W tym artykule pokażemy Ci, jakie są popularne rodzaje ankiet i wyjaśnimy, kiedy najlepiej je stosować.
Zagrożenia w sieci przeważnie są niewidoczne. Często nie zdajemy sobie z nich sprawy, dopóki sami nie utracimy dostępu do konta w banku lub profilu w mediach społecznościowych.
Grupa respondentów wybrana, baza kontaktów gotowa, cel badania wytyczony w sposób jasny i przejrzysty. Czas zabrać się za przygotowanie ankiety. Co może pójść nie tak? Absolutnie wszystko.
Odliczanie rozpoczęte! Powoli kończymy 2021 rok, a dla niektórych to całkiem dobra wiadomość. Jaki był miniony rok? Na pewno ciekawy i przez to - wymagający. Zarówno dla biznesu, jak i prywatnego życia większości z nas.