Jak napisać dobre pytania do ankiety?
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
W tym artykule, przygotowanym przy współpracy z Agatą Gawską, ekspertką ds. dostępności i rynku pracy, zebraliśmy komplet informacji, niezbędnych do uruchomienia ankiet przyjaznych osobom z różnymi typami niepełnosprawności.
Jak dowiedzieć się, czy nasz adres pozytywnie wyróżnia się na tle stron internetowych konkurencji? Najlepiej zapytać o to internautów. Skutecznym i prostym w obsłudze narzędziem do wsłuchiwania się w ich głosy są ankiety online.
Kiedy warto rozważyć alternatywę dla Microsoft Forms i sięgnąć po kompleksowe platformy do badań CX i HR, takie jak Webankieta? Pomożemy Ci podjąć optymalną decyzję.
Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!
Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.
Im lepsze doświadczenie klienta, tym lepsza kondycja firmy. W tym artykule pokażę Ci przykłady złego i dobrego customer experience, a także badania CX, które szybko i sprawnie możesz wprowadzić w swojej organizacji.
Feedback, czyli informacja zwrotna – to angielski termin, który w Polsce na stałe wszedł już do języka powszechnego. Oznacza on wypowiedź uczestnika konwersacji, w której ujawnia on swoje spostrzeżenia dotyczące zachowania i wypowiedzi innego uczestnika konwersacji.