
Dostępność cyfrowa to nie tylko obowiązek. To sposób myślenia o użytkowniku
Dostępność cyfrowa to nie tylko obowiązek. To sposób myślenia o użytkowniku.
Dostępność cyfrowa to nie tylko obowiązek. To sposób myślenia o użytkowniku.
Witam Was serdecznie! Nazywam się Urszula Kamburov-Niepewna, jestem Marketing Team Leaderem w Webankiecie i zapraszam Was do kolejnej części cyklu „Przychodzi marketing do CX”.
Skuteczny system zamykania głosu klienta w pętlę (close the loop) poprawia doświadczenia klienta, napędza innowacje, wzmacnia lojalność wobec marki i zwiększa rentowność firmy. Dowiedz się, jak wykorzystać moc feedbacku, zamknąć pętlę i maksymalnie wykorzystać potencjał swojego biznesu.
Poznaj najbardziej skuteczne metody zbierania feedbacku od klientów. Dowiedz się, co poprawić, aby tworzyć lepsze doświadczenia klienta i zarabiać więcej.
Cykl artykułów Urszuli Kamburov-Niepewnej, w których skupia się na współpracy dwóch działów - marketingu i Customer Experience (CX). Odcinek skupia się na wskaźniku Net Promoter Score i świętowaniu CX-owych sukcesów.
Premierowy odcinek artykułu Urszuli Kamburov-Niepewnej, w którym skupia się na współpracy marketingu i Customer Experience (CX). Cykl przeznaczony dla specjalistów i CX Managerów, skupiony na podnoszeniu jakości doświadczeń klienta.
W tym kompleksowym poradniku omówimy wpływ źle zaprojektowanych pytań na powodzenie ankiety i pokażemy na przykładach jak przygotować skuteczne i bezstronne kwestionariusze dla CX, HR i badań rynku.
W tym artykule, przygotowanym przy współpracy z Agatą Gawską, ekspertką ds. dostępności i rynku pracy, zebraliśmy komplet informacji, niezbędnych do uruchomienia ankiet przyjaznych osobom z różnymi typami niepełnosprawności.