• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • Ankiety w wielu językach strzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconTwoja grupa odbiorcówstrzałka w dół
      • Kliencistrzałka w dół
        • Badanie NPSstrzałka w dół
        • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
        • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
        • Badania po transakcjistrzałka w dół
        • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
        • Customer Journey Mapstrzałka w dół
        • Ocena strony wwwstrzałka w dół
        • Ankieta po wydarzeniustrzałka w dół
      • Pracownicystrzałka w dół
        • Testy kompetencjistrzałka w dół
        • Exit Interviewstrzałka w dół
        • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
        • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconTwoja rola w firmiestrzałka w dół
      • Dla działów i specjalistówstrzałka w dół
        • Specjalista HRstrzałka w dół
        • CX Managerstrzałka w dół
        • Marketerstrzałka w dół
        • Researcherstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientów (UX,CX)strzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Badanie satysfakcji klienta (CSAT)strzałka w dół
      • Ocena kontaktu z BOKstrzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracowników (HR)strzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta po wdrożeniu pracownikastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Biznes & Marketingstrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta marketingowastrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół
    • Badania branżowestrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pacjentastrzałka w dół
      • Ankieta hotelowastrzałka w dół
      • Ankieta gastronimicznastrzałka w dół
      • Ocena eventustrzałka w dół
      • Ankieta studenckastrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół

      Najnowszy post

      Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej

    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Program partnerskistrzałka w dół

      Zarabiaj na każdym poleconym kliencie

    • Opinie klientówstrzałka w dół

      Dowiedz się dlaczego największe marki wybierają Webankietę.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • Kreator ankietstrzałka w dół
  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Testuj za darmo
Blog Badania online Strona 3
ankiety marketingowe do badania rynku

Metody badania rynku z wykorzystaniem ankiet

Przygotowaliśmy nie tylko soczystą porcję teorii na temat badań rynku, ale przede wszystkim sporą dawką wiedzy praktycznej i gotowych szablonów do wykorzystania w badaniach. 

onboarding pracownika ankieta (pytania, szablon)

Jak sprawnie przeprowadzić onboarding pracownika w firmie?

W tym artykule pokażemy, jak mierzyć onboarding pracownika i jakich błędów uniknąć, aby zaoszczędzić czas i pieniądze, zatrzymując najlepszych kandydatów w twojej firmie.

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter

    Exit interview - pytania, które warto zadać pracownikom

    12 pytań, które warto zadać podczas badania exit interview

    Odchodzący pracownicy są cennym źródłem wiedzy o firmie. Aby ułatwić wam zadanie, przygotowaliśmy zestaw 12 pytań, które warto zadać w trakcie exit interview oraz gotowy do wykorzystania szablon kwestionariusza.

    Anonimowa ankieta internetowa

    Anonimowa ankieta. Jak przygotować poufne badanie online?

    Dlaczego anonimowość w badaniach internetowych jest ważna? W tym artykule odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pokażemy krok po kroku, jak przeprowadzić anonimową ankietę z wykorzystaniem platformy Webankieta.

    Jak przygotować ankietę na QR kod

    Jak wysłać ankietę używając kodu QR?

    W tym artykule pokażemy Ci, jak zrobić kod QR z linku i wykorzystać nasze gotowe szablony ankiet do sprawnego i skutecznego zbierania opinii klientów, pacjentów czy użytkowników. 

    ankieta sms

    Wysyłka ankiety przez SMS – jak powinna wyglądać i kiedy jest najlepszym rozwiązaniem?

    Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.

    Ocena okresowa pracownika - jak ją przeprowadzić?

    Rodzaje okresowej oceny pracownika. Jak ją przeprowadzać?

    Czym jest ocena okresowa pracownika? Czym badanie 360 stopni różni się od corocznej rozmowy z przełożonym? Kiedy w ocenie pracownika bierze udział wyłącznie jego szef, a kiedy zainteresowanych stron jest o wiele więcej?

    Badania ilościowe bez tajemnic

    Badania ilościowe i jakościowe. Co mierzą i kiedy je stosować? [przykłady pytań]

    W tym artykule pokażemy, czym charakteryzują się badania ilościowe i badania jakościowe. Nie zabraknie także przykładów pytań i gotowych kwestionariuszy.

    Poprzednie 1 2 3 4 5 … 13 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Import ankiet z PDF/DOCS
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów (UX,CX)
      • Badania pracowników (HR)
      • Biznes & Marketing
      • Badania branżowe
      • Kreator ankiet AI
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Opinie klientów
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2025 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}