
Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów
Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!
Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!
Co ma wspólnego broniący się przed niezdarnymi złodziejami mały Kevin McCallister z satysfakcją użytkownika z jakości pracy Biura Obsługi Klienta? Postaramy się wytłumaczyć, że całkiem sporo.
Przygotowaliśmy nie tylko soczystą porcję teorii na temat badań rynku, ale przede wszystkim sporą dawką wiedzy praktycznej i gotowych szablonów do wykorzystania w badaniach.
W tym artykule pokażemy, jak mierzyć onboarding pracownika i jakich błędów uniknąć, aby zaoszczędzić czas i pieniądze, zatrzymując najlepszych kandydatów w twojej firmie.
Odchodzący pracownicy są cennym źródłem wiedzy o firmie. Aby ułatwić wam zadanie, przygotowaliśmy zestaw 12 pytań, które warto zadać w trakcie exit interview oraz gotowy do wykorzystania szablon kwestionariusza.
Dlaczego anonimowość w badaniach internetowych jest ważna? W tym artykule odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pokażemy krok po kroku, jak przeprowadzić anonimową ankietę z wykorzystaniem platformy Webankieta.
W tym artykule pokażemy Ci, jak zrobić kod QR z linku i wykorzystać nasze gotowe szablony ankiet do sprawnego i skutecznego zbierania opinii klientów, pacjentów czy użytkowników.
Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.