• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • Ankiety w wielu językach strzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconTwoja grupa odbiorcówstrzałka w dół
      • Kliencistrzałka w dół
        • Badanie NPSstrzałka w dół
        • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
        • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
        • Badania po transakcjistrzałka w dół
        • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
        • Customer Journey Mapstrzałka w dół
        • Ocena strony wwwstrzałka w dół
        • Ankieta po wydarzeniustrzałka w dół
      • Pracownicystrzałka w dół
        • Testy kompetencjistrzałka w dół
        • Exit Interviewstrzałka w dół
        • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
        • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconTwoja rola w firmiestrzałka w dół
      • Dla działów i specjalistówstrzałka w dół
        • Specjalista HRstrzałka w dół
        • CX Managerstrzałka w dół
        • Marketerstrzałka w dół
        • Researcherstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientów (UX,CX)strzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Badanie satysfakcji klienta (CSAT)strzałka w dół
      • Ocena kontaktu z BOKstrzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracowników (HR)strzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta po wdrożeniu pracownikastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Biznes & Marketingstrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta marketingowastrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół
    • Badania branżowestrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pacjentastrzałka w dół
      • Ankieta hotelowastrzałka w dół
      • Ankieta gastronimicznastrzałka w dół
      • Ocena eventustrzałka w dół
      • Ankieta studenckastrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół

      Najnowszy post

      Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej

    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Program partnerskistrzałka w dół

      Zarabiaj na każdym poleconym kliencie

    • Opinie klientówstrzałka w dół

      Dowiedz się dlaczego największe marki wybierają Webankietę.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • Kreator ankietstrzałka w dół
  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Testuj za darmo
Blog Badania online Strona 2
Ankiety pop-up dla e-commerce

Pop-upy dla e-commerce: Praktyczne zastosowania w Twoim e-sklepie

Pokażę Ci jak skonfigurować ankiety pop-up, aby nie irytowały potencjalnego klienta, a jednocześnie dostarczały feedback niezbędny do rozwoju Twojego sklepu i zwiększania konwersji.

dobry klimat w organizacji

Czy da się skutecznie zmierzyć klimat organizacyjny?

Jeśli w Twojej firmie wciąż słyszysz hasło "sorry, taki mamy klimat w organizacji", ten artykuł może Cię zainteresować i pomóc przekonać zarząd, że czas to zmienić.

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter

    Historia ankiet

    Alternatywna historia ankiet, o którą nikt nie prosił, ale każdy potrzebował

    Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma rzekami, ktoś wpadł na genialny pomysł stworzenia ankiety, która pozwoliłaby poznać prawdziwe zainteresowania, motywacje i potrzeby ludzi.

    badanie kompetencji

    Testy kompetencji pracowników – jak ocenić potencjał zawodowy?

    Wsparcie działu HR w procesie rekrutacji, ocena efektywności szkolenia, weryfikacja wiedzy pracownika, niezbędnej dla danego stanowiska pracy - to tylko wybrane zastosowania testów kompetencji w organizacji.

    ocena strony internetowej

    Ocena strony internetowej z wykorzystaniem ankiet online

    Jak dowiedzieć się, czy nasz adres pozytywnie wyróżnia się na tle stron internetowych konkurencji? Najlepiej zapytać o to internautów. Skutecznym i prostym w obsłudze narzędziem do wsłuchiwania się w ich głosy są ankiety online.

    alternatywa dla microsoft forms

    Dlaczego Webankieta to alternatywa dla Microsoft Forms, której szukasz

    Kiedy warto rozważyć alternatywę dla Microsoft Forms i sięgnąć po kompleksowe platformy do badań CX i HR, takie jak Webankieta? Pomożemy Ci podjąć optymalną decyzję.

    Ekspert Voice of Customers

    Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów

    Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!

    Badanie Customer Effort Score

    Badanie zadowolenia z pracy supportu. 7 trendów obsługi klienta w 2023 roku

    Co ma wspólnego broniący się przed niezdarnymi złodziejami mały Kevin McCallister z satysfakcją użytkownika z jakości pracy Biura Obsługi Klienta? Postaramy się wytłumaczyć, że całkiem sporo.

    Poprzednie 1 2 3 4 … 13 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Import ankiet z PDF/DOCS
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów (UX,CX)
      • Badania pracowników (HR)
      • Biznes & Marketing
      • Badania branżowe
      • Kreator ankiet AI
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Opinie klientów
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2025 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}