Badania rynku
Prowadź badania rynkowe dla swoich klientów
To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli Twoi klienci chcą:
- zbadać trendy i oczekiwania na rynku
- wprowadzić na rynek nowy produkt,
- zweryfikować lub stworzyć strategię działania firmy,
- poznać opinię szerokiej grupy osób,
- zbudować efektywną strategię marketingową.
Webankieta oferuje możliwość prowadzenia badań za pomocą różnych technik:
-
CAWI
Technika polegająca na wypełnieniu ankiety w formie elektronicznej (online) - w ten sposób zadawane są pytania i udzielane odpowiedzi. Technika CAWI umożliwia dotarcie do dużej grupy respondentów w łatwy i szybki sposób. Pozwoli też ograniczyć koszty i nie wymaga bezpośredniego kontaktu badacza z respondentami.
-
CATI
Inaczej: wywiad telefoniczny. CATI łączy w sobie zalety bezpośredniej rozmowy z respondentem z ułatwieniami technicznymi właściwymi ankietom internetowym. To sposób zbierania informacji ilościowych wykorzystywany m.in. w badaniach marketingowych i badaniach opinii.
-
CAPI
To badania ankietowe prowadzone przy użyciu urządzeń elektronicznych, w tym również mobilnych – telefonów, tabletów. Największą zaletą badań CAPI jest ich wszechstronność – mogą być wykorzystane wszędzie tam, gdzie respondenci to osoby korzystające z urządzeń elektronicznych. Ankiety CAPI zapewniają łatwe tworzenie i automatyczną analizę wyników - to doskonały sposób na szybkie i efektywne zbieranie opinii.
Badania w Webankiecie = korzyści
Badania Twojego klienta:
-
stały dostęp do aktualnych wyników,
-
czytelne raporty z badań gotowe do prezentacji w firmie,
-
wszechstronność - wykorzystanie jednego narzędzia do różnego rodzaju badań (opinii, rynku, marketingowych itd.).
Badania Twojej firmy:
-
możliwość jednoczesnej pracy nad projektem przez kilka osób (tworzenie ankiet, analiza wyników),
-
samodzielne tworzenie badań - bez konieczności współpracy z działem IT,
-
oszczędność na raportowaniu wyników.
Badania Twojego klienta:
- stały dostęp do aktualnych wyników,
- czytelne raporty z badań gotowe do prezentacji w firmie,
- wszechstronność - wykorzystanie jednego narzędzia do różnego rodzaju badań (opinii, rynku, marketingowych itd.).
Badania Twojej firmy:
- możliwość jednoczesnej pracy nad projektem przez kilka osób (tworzenie ankiet, analiza wyników),
- samodzielne tworzenie badań - bez konieczności współpracy z działem IT,
- oszczędność na raportowaniu wyników.
Z naszego narzędzia skorzystali m.in.:

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z zaangażowania zespołu Webankieta przy codziennej pracy z nami, bieżącego wsparcia i dyspozycyjności przy realizacji licznych badań on-line, jak też z rozwiązań oferowanych przez serwis Webankieta.
Beata Dąbrowska
Specjalista ds. badań i Analiz Rynku
Do kogo kierujemy to rozwiązanie:
- agencje,
- firmy prowadzące badania na zlecenie innych firm,
- osoby prowadzące badania na szerokiej grupie osób.