Czy klienci są zadowoleni ze współpracy z Twoją marką?

Wiesz, że co trzeci klient odchodzi do konkurencji po jednym rozczarowującym doświadczeniu z firmą? Większość – bez słowa. Badanie Customer Satisfaction Score (CSAT) pozwoli Ci na lepsze poznanie potrzeb i problemów klienta, a wnioski z badań na podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.  

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Poznaj zalety Badania satysfakcji klientów:

Wzory badań na każdą okazję

Badaj satysfakcję klienta w różnych punktach kontaktu z marką. W zależności od branży możesz mierzyć zadowolenie konsumentów po zakupie, kontakcie z BOK, czy dostawie. Skorzystaj z gotowych szablonów przygotowanych przez ekspertów CX.

Monitorowanie zadowolenia klientów

Wykorzystaj dostępne narzędzia analityczne do śledzenia trendów i porównywania satysfakcji klientów w poszczególnych sklepach lub oddziałach. Regularny monitoring zadowolenia klientów pozwoli Ci na optymalizację sprzedaży i supportu.

Automatyzacja procesów

Badanie satysfakcji jest szybkie i precyzyjne. Dzięki zautomatyzowanej wysyłce dotrzesz do grupy docelowej w wymaganym miejscu i czasie. Zebrany w jednym miejscu feedback łatwo poddasz dalszej analizie, a eleganckie raporty wygenerujesz jednym kliknięciem.

Identyfikacja słabych i mocnych stron

Sprawdź, czy i w jakim stopniu konkretny produkt lub usługa spełnia oczekiwania klienta. Zadaj precyzyjne pytania, żeby poznać najmocniejsze i najsłabsze strony oferty. Pracuj nad tym, co odbiega od wysokich standardów, by cieszyć się długą i korzystną relacją z klientem.

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci monitorować satysfakcję klienta

Zaproszenie, którego nie przeoczy klient

Dobierz najwygodniejszą formę wysyłki ankiet (e-mail, link, SMS, QR kod, ankieta na stronie). Webankieta daje możliwość wysyłki wiadomości z własnego serwera pocztowego SMTP, co po pierwsze minimalizuje ryzyko trafienia SPAM-u, a po drugie daje możliwość wysłania imiennego zaproszenia.

Dzięki temu, że wysyłasz do klienta maila jako człowiek, nie firma czy software, jest dużo bardziej prawdopodobne, że klient to przeczyta wiadomość  niż gdybyśmy wysłali coś, co jest podobne do innych zaproszeń wpadających na jego skrzynkę.

Imienny kwestionariusz + spersonalizowana treść

Klienci cenią marki, które się o nich troszczą. Przygotuj imienne zaproszenie do wzięcia udziału w badaniu i spersonalizowany kwestionariusz, żeby pokazać swój stosunek do klienta. Dobierz własną szatę graficzną i stwórz ankietę przyjemną w wypełnianiu.

Udostępnianie wyników w zespole

Szybko i sprawnie możesz dzielić się feedbackiem od klientów ze swoim zespołem. Możliwe jest również ustawienie alertów, które niezwłocznie poinformują o negatywnym komentarzu rozczarowanego klienta Support, Obsługę Klienta, CX Managera lub inne zainteresowany działy i osoby. 

Bezpośredni kontakt z klientem

Ze względu na preferencję klientów możesz prowadzić badania anonimowe lub jawne. Identyfikacja respondenta pozwala na szybki kontakt z klientem w celu uzyskania dalszego feedbacku i rozwiązanie zgłaszanego problemu. 

Zawsze aktualne wyniki

Twórz eleganckie dashboardy i udostępniaj wyniki ankiety w organizacji w czasie rzeczywistym. Oprócz raportów LIVE zapewniających bieżący podgląd wyników, możesz szybko przygotować i pobrać raport z badań w odpowiednim dla Ciebie formacie (PDF, DOCX itd.).

Tworzenie raportów może być proste i przyjemne

Zaawansowane narzędzia analityczne

Wykorzystaj zebrany feedback do poprawy satysfakcji klientów i zwiększenia przychodów. Rozbudowany moduł analityczny umożliwia śledzenie trendów, tworzenie rankingów czy filtrowanie wyników.

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Klienci prowadzący badania satysfakcji pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie