Dlaczego Twoja oferta nie przyciąga klientów?

Nie masz budżetu na zlecenie badań klientów agencji? Samodzielne badanie potrzeb klienta to doskonała alternatywa do znacznie droższych badań rynkowych. Dzięki niemu możesz zebrać wszystkie niezbędne informacje do tego, aby Twoje produkty i usługi odpowiadały oczekiwaniom rynku. 

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Co siedzi w głowie klienta?
Poznaj zalety badania preferencji:

Poprawa wizerunku sprzedawcy

Badanie potrzeb to coś więcej niż prośba o opinię. Daj klientowi odczuć, że chcesz go lepiej poznać, jest szanowany, a jego problemy naprawdę wzbudzają zainteresowanie Twojej firmy i buduj pozytywny wizerunek marki.

Oszczędność budżetu na badania agencyjne

Badania rynku są kosztowne, ale istnieje alternatywa dla zdobywania wiedzy na temat potrzeb klientów. Prowadząc swoje własne, regularne badania, jesteś w stanie elastycznie dopasowywać ofertę do szybko zmieniających się potrzeb. Dotyczy to także upsellu i sprzedaży dodatkowych usług.

Dane dostępne dla wszystkich

Zintegruj Webankietę z programami, z których korzystasz i generuj automatyczne raporty. Dzięki temu wyniki badań potrzeb klienta łatwo trafią do całej organizacji. Usprawnij pracę działu BOK, CX, reklamacji i produktu jednym badaniem.

Baza do budowania długotrwałych relacji

Kluczem do zdobycia i utrzymania klienta, jest zbudowanie z nim autentycznej relacji. Nie da się tego dokonać bez zrozumienia jego potrzeb i oczekiwań, a pierwszym krokiem do ich zrozumienia jest prośba o feedback.

Poznaj funkcje, które możesz wykorzystać przy badaniu preferencji:

Wysyłka tam, gdzie są klienci

To Ty najlepiej wiesz, jak wysłać ankietę, aby trafić do klienta w idealnym momencie. Dlatego oferujemy różne sposoby wysyłki ankiety – na adres e-mail (z automatycznym przypomnieniem), przez QR kod lub link – bezpośrednio z własnego CRM i we własnej domenie. Możesz badać preferencje klientów również przez pop-up na stronie www.

Gotowe szablony i nowoczesny wygląd

Przy tworzeniu ankiety możesz korzystać z 18 rodzajów pytań (w tym najpopularniejszych metod badania klientów NPS, CSAT, CES) oraz gotowych szablonów badań klientów. Możesz też łatwo zadbać o to, aby ankieta przyciąga wyglądem – przygotowaliśmy gotowe skórki ankiet z możliwością zmiany każdego elementu pod własne wizje.

Ankieta dopasowana do klienta

Chcesz maksymalnie personalizować ankiety, czyli dopasować je do klienta lub ich grupy? W tym celu nie musisz tworzyć setek oddzielnych kwestionariuszy. Wystarczy raz ustawić reguły wyświetlania i przejścia między pytaniami, aby część ankiety trafiała tylko do wybranych osób. 

Zaawansowana analiza, prostymi narzędziami

Zebrałeś feedback od klientów, ale nie wiesz jak wyciągnąć z niego wnioski? Zadbaliśmy o to, aby analiza wyników była naprawdę prosta. Kilkoma kliknięciami możesz przefiltrować wyniki wg odpowiedzi, daty i segmentów klientów. Skorzystaj z intuicyjnych funkcji, tj. trendy, tabele krzyżowe, rankingi czy tagowanie odpowiedzi otwartych i analizuj wyniki, bez żmudnej pracy w Excelu.

Automatyzacja i integracje z Twoimi programami

Webankieta oferuje możliwość integracji z wieloma narzędziami wykorzystywanymi w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta np. Thulium, Salesforce czy firmowe CRM. Zapomnij o ręcznej wysyłce i logowaniu do panelu – ankietę wyślesz ręcznie, jednym kliknięciem w programie, z którego korzystasz na co dzień. 

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Klienci prowadzący badania potrzeb pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie