badania klientówNet Promoter® Score

Zadaj decydujące pytanie

Net Promoter® Score (NPS) to uznana na całym świecie metodologia badania lojalności klientów. Z tej prostej i efektywnej informacji zwrotnej wyciągniesz niezwykle wartościowe wnioski.

Z naszej platformy korzystają:
  • Ing
  • Itaka
  • Medicover
  • PKO
  • PZU
  • Żywiec
  • Danone
  • Jysk
  • Polska Press

Decydujące pytanie, którego potrzebujesz

Siła NPS ukryta jest w jego prostocie wyrażonej w jednym pytaniu: Na ile prawdpodobne jest, że polecisz X znajomemu? Ta metodologia badawcza została stworzona przez Freda Reichelda, Bain & Co. oraz Satmetrix w latach 90 i została szczegółowo opisana w książce "Decydujące pytanie (The Ultimate Question)". Pytanie typu NPS pozwala ankietowanych odpowiedzieć na skali od 0 do 10 (gdzie 0 = nie polecę a 10 = polecę). Respondenci są następnie przydzielani do trzech grup, bazujących na ich wyniku: Krytycy (ocena od 0 do 6), Neutralni (od 7 do 8) oraz Promotorzy (od 9 do 10). Wskaźnik NPS obliczany jest poprzez odjęcie procenta Krytyków od Promotorów. Pozytywny NPS (powyżej 0) może być uznawany za umiarkowanie dobry. Wynik powyżej 50 można uznać za świetny wynik, pokazujący że w Twojej organizacji dba się o dobre relacje z klientami.

Dlaczego Net Promoter® Score jest tak popularny?

Wielu ekspertów uważa, że Net Promoter® Score to wartościowa metryka zwiększająca zyski. Jednym z kluczowych benefitów dla którego firmy decydują się na użycie tej metody jest jej niebywała prostota. "Wyznawcy NPS" argumentują, że skupianie się na jednej prostej metryce - łatwej do zrozumienia - sprawia, że pracownicy firmy stają się bardziej wyczuleni na punkcie pomocy klientom. Pomimo tego, że NPS nie jest zbyt szczegółową metodologią badania satysfakcji klientów, jej niebywała prostota pozwala firmom i organizacjom podejmować akcje tu i teraz, by w krótkim czasie poprawić swój Customer Experience.

Net Promoter® Score
Jedyna taka platforma. Ponad 3500 klientów.
  • Intuicyjność

    Nasza platforma jest niezwykle prosta w obsłudze. Proste tworzenie formularzy, wygodne ustawienia, czytelna analiza danych i rewolucjny system raportów.

  • Estetyka

    Nikt nie lubi wypełniać nudnych formularzy. Dbamy o to, by kwestionariusze były piękne i niezwykle interaktywne. Dzięki temu są częściej wypełniane.

  • Wsparcie

    Nasi specjaliści doradzą Ci w każdym aspekcie - od spraw technicznych po merytoryczne. A dla klientów VIP przygotowujemy badania od podstaw po ich realizację.

  • Bezpieczeństwo

    Traktujemy je bardzo poważnie więc spokojnie możesz zająć się swoim badaniem. To właśnie dlatego wybierają nas agencje rządowe, banki, placówki medyczne i wiele innych globalnych firm.

  • Innowacyjność

    Nasza platforma stale rozwija swoje możliwości. Dbamy również o zdobywanie najnowszej wiedzy i certyfikatów w dziedzinach badań ankietowych.

PAKIET VIP

Pracujemy dla wymagających

Oczekujesz kompleksowej pomocy? Pakiet VIP to nieograniczone możliwości, dedykowana umowa, integracja, opieka accounta, raporty i prezentacje.

Sprzedaż: +48 519 812 512

  • Ing
  • Medicover
  • Danone
  • DHL
  • PKP
  • PZU

Zaufało nam wiele uznanych firm i instytucji państwowych

Dołącz do 3500 naszych klientów. Rozpocznij za darmo!