Zmień swój support w zespół superbohaterów

Nawet 80% klientów kończy współpracę z firmą przez rozczarowującą jakość pracy zespołu Customer Support. Badaj poziom zadowolenia z obsługi swoich klientów (Customer Effort Score), żeby zapewnić najwyższe standardy pracy Biura Obsługi Klienta.

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Poznaj zalety badania Customer Effort Score:

Identyfikacja słabych punktów

Rozpoznaj kanały obsługi klienta, które oceniane są najgorzej – komunikacja na czacie, rozmowa telefoniczna, a może zbyt długie oczekiwanie na odpowiedź na e-mail? Dowiedz się, co wpływa na negatywną ocenę konsultantów i wyeliminuj słabe punkty.

Poznanie swoich najlepszych ludzi

Badanie CES pozwala lepiej poznać mocne i słabe strony swoich pracowników. Zdobądź feedback dotyczący pracy konkretnych konsultantów i wykorzystaj tę wiedzę przy organizacji szkoleń i tworzeniu rankingów najlepszych pracowników.

Zrozumienie potrzeb klientów

Analizując stale wysiłek, jaki klient wkłada w kontakt z BOK, spojrzysz oczami użytkownika na swoje produkty lub usługi. Dzięki temu nie tylko lepiej zrozumiesz potrzeby klientów, ale też z łatwością zidentyfikujesz niezauważalne wcześniej trudności.

Usprawnienie kontaktu z BOK

Badaj kontakty z BOK, żeby zwiększyć satysfakcję swoich klientów, skracając średni czas i podnosząc jakość rozwiązywania problemów. Profesjonalnie i szybko działający zespół Customer Support to oszczędność czasu, a tym samym pieniędzy wydawanych na obsługę klientów.

Doceniają nas użytkownicy z całego świata

Zaufanie to podstawa naszej współpracy. Sprawdź co sądzą o nas nasi klienci.

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Santander logo
Zobacz wszystkie opinie strzałka w prawo strzałka w prawo

Zobacz, jak Webankieta pomoże Ci w Badaniu Obsługi Klienta:

Wygodna wysyłka ankiet

Wysyłaj ankiety z myślą o komforcie swoich klientów. Dystrybucja przez e-mail, link, QR kod, link do badania we własnej domenie lub z wykorzystaniem swojego CRM-a? Działaj tak, by zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenie, a sobie – wysoki wskaźnik odpowiedzi.

Spersonalizowany wygląd

Przygotuj ankietę intuicyjną i przyjemną w wypełnianiu. Dostosuj szatę graficzną do kolorystyki marki (custom CSS). Pamiętaj o regułach wyświetlania pytań, pozwalających na logiczne poprowadzenie respondentów przez kwestionariusz. 

Integracja z innymi narzędziami

Automatyzacja wysyłki i integracja Webankiety z innymi narzędziami pozwolą Ci zaoszczędzić czas i usprawnić zbieranie feedbacku. Połącz naszą platformę z Thulium, Salesforce, Zapier SMS lub innym narzędziem do obsługi klienta i ułatw sobie zadanie.

Alerty +
Powrót z rozwiązanym problemem

Czas w obsłudze klienta ma znaczenie. Reaguj niezwłocznie, kiedy otrzymasz negatywną ocenę pracy Customer Support. Ustaw alert informujący o krytycznej opinii użytkownika, tak, aby dział obsługi mógł szybko na niego zareagować.

Dzięki możliwości identyfikacji respondenta możesz dowiedzieć się, który klient zgłaszał problem i skontaktować się z nim, żeby poinformować o rozwiązaniu uciążliwej sytuacji.

Wyniki na żywo
i automatyczne raportowanie

Udostępniaj na bieżąco wyniki badania obsługi klienta. Wystarczy wysłać link do raportu LIVE, by każdy zainteresowany uzyskał wgląd w bieżące wyniki. Jednym kliknięciem możesz także wygenerować dogodny dla siebie raport (PDF, surowe dane, PPT) i cyklicznie lub doraźnie dzielić się wynikami badań z zainteresowanymi osobami.  

Klienci prowadzący badania BOK pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie