Przygotowaliśmy gotowy do użycia szablon badania – test Gallupa, który uważany jest za metodę o największej trafności i rzetelności. Kilkanaście pytań zadanych w ankiecie prześwietla praktycznie wszystkie wskaźniki zaangażowania pracowników (m.in. świadomość obowiązków, atmosferę).
Po test Gallupa badający zaangażowania pracowników sięga obecnie coraz więcej firm, traktując je jako narzędzie diagnostyczne w prosty sposób umożliwiające wykrycie czynników wpływających na sprawne i efektywne działanie firmy. Możesz modyfikować ankietę i pytania zgodnie ze specyfiką firmy i własnymi preferencjami.
Test Gallupa
Masz wrażenie, że Twoi pracownicy nie dają z siebie wszystkiego? Wiele firm nie wie w jaki sposób zmotywować i zaangażować swoich pracowników do lepszej i bardziej wydajnej pracy.
Co się stanie po wybraniu szablonu?
Zacznij zbierać wyniki w 5 minut
-
Wybierz szablon, a przekierujemy Cię do rejestracji, gdzie zakładasz darmowe konto, na którym czeka skopiowana ankieta.
-
Ankieta jest gotowa do wysyłki. Jeśli szablon wymaga zmian, wprowadzisz je kilkoma kliknięciami.
-
Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem .
-
Wyniki będą spływać na Twoje konto, gdzie możesz je filtrować i analizować i jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.
Zobacz gotowe przykłady ankiet dla pracowników
Zaufali nam
Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.
Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos
Director of Customer Experience Management Bureau w PZU
Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska
Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska
Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający