ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Test Gallupa

Masz wrażenie, że Twoi pracownicy nie dają z siebie wszystkiego? Wiele firm nie wie w jaki sposób zmotywować i zaangażować swoich pracowników do lepszej i bardziej wydajnej pracy.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo


Co się stanie po wybraniu szablonu?
Zacznij zbierać wyniki w 5 minut

  • ikonka funkcji

    Wybierz szablon, a przekierujemy Cię do rejestracji, gdzie zakładasz darmowe konto, na którym czeka skopiowana ankieta.

  • ikonka funkcji

    Ankieta jest gotowa do wysyłki. Jeśli szablon wymaga zmian, wprowadzisz je kilkoma kliknięciami.

  • ikonka funkcji

    Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem .

  • ikonka funkcji

    Wyniki będą spływać na Twoje konto, gdzie możesz je filtrować i analizować i jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.

Przygotowaliśmy gotowy do użycia szablon badania – test Gallupa, który uważany jest za metodę o największej trafności i rzetelności. Kilkanaście pytań zadanych w ankiecie prześwietla praktycznie wszystkie wskaźniki zaangażowania pracowników (m.in. świadomość obowiązków, atmosferę).

Po test Gallupa badający zaangażowania pracowników sięga obecnie coraz więcej firm, traktując je jako narzędzie diagnostyczne w prosty sposób umożliwiające wykrycie czynników wpływających na sprawne i efektywne działanie firmy. Możesz modyfikować ankietę i pytania zgodnie ze specyfiką firmy i własnymi preferencjami.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy