ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Postawa wobec zakupów online

Zastanawiasz się nad rozszerzeniem działalności o sprzedaż internetową? Najpierw zbadaj czy Twoi klienci są chętni do zakupów w sieci.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Najlepszym sposobem przeprowadzenia takiego badania będzie ankieta rozpowszechniona wśród obecnych bądź potencjalnych klientów.

Kwestionariusz pozwoli zbadać postawy internautów wobec zakupów w sieci, czyli ich odczucia, nawyki zakupowe, częstotliwość odwiedzania sklepów internetowych i inne kwestie, które mogą pomóc Ci w podjęciu decyzji o wkroczeniu na rynek online.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy