ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie zwyczajów zakupowych online

Ankieta dotycząca zakupów w internecie to doskonałe badanie dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć prowadzenie sprzedaży online, poszerzyć swoją działalność lub po prostu przekonać się, jakie są oczekiwania klientów wobec sklepów internetowych.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Proponujemy kwestionariusz, z którego dowiesz się m.in. jak często respondenci dokonują zakupów w sieci, gdzie najchętniej je robią, ile czasu na to poświęcają czy ile wydają. Co możesz zrobić z tą wiedzą? Przede wszystkim stworzyć portal idealnie dostosowany do oczekiwań klienta, w którym zakupy będzie robił chętnie i często.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający