Przedstawiamy badanie Employee Net Promoter Score, czyli eNPS, dzięki któremu szybko przekonasz się jakie nastawienie do firmy mają Twoi pracownicy. Skorzystaj z gotowego wzoru badania i dzięki uniwersalnemu podziałowi na promotorów, neutralnych i krytyków uzyskaj czytelny feedback na temat satysfakcji, samopoczucia i zaangażowania w zespole.
Employee Net Promoter Score
Net Promoter Score, czyli najpopularniejsza na świecie metoda pomiaru lojalności klientów została przeniesiona na płaszczyznę badań pracowników!
Co się stanie po wybraniu szablonu?
Zacznij zbierać wyniki w 5 minut
-
Wybierz szablon, a przekierujemy Cię do rejestracji, gdzie zakładasz darmowe konto, na którym czeka skopiowana ankieta.
-
Ankieta jest gotowa do wysyłki. Jeśli szablon wymaga zmian, wprowadzisz je kilkoma kliknięciami.
-
Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem .
-
Wyniki będą spływać na Twoje konto, gdzie możesz je filtrować i analizować i jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.
Zobacz inne przykłady badań pracowników
Zaufali nam
Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.
Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos
Director of Customer Experience Management Bureau w PZU
Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający
Ogromne znaczenie w wyborze narzędzia miała możliwość automatyzacji badania. Zespół Fitness Catering nie musi codziennie wykonywać czynności, które w Webankiecie są zautomatyzowane. Należy do nich np. generowanie raportów, z których czerpana jest wiedza na temat tego, jak wyglądał w biznesie cały poprzedni dzień.

Paulina Rzęzawa
Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Fitness Catering