Przedstawiamy badanie Employee Net Promoter Score, czyli eNPS, dzięki któremu szybko przekonasz się jakie nastawienie do firmy mają Twoi pracownicy. Skorzystaj z gotowego wzoru badania i dzięki uniwersalnemu podziałowi na promotorów, neutralnych i krytyków uzyskaj czytelny feedback na temat satysfakcji, samopoczucia i zaangażowania w zespole.
Employee Net Promoter Score
Net Promoter Score, czyli najpopularniejsza na świecie metoda pomiaru lojalności klientów została przeniesiona na płaszczyznę badań pracowników!
Co się stanie po wybraniu szablonu?
Zacznij zbierać wyniki w 5 minut
-
Wybierz szablon, a przekierujemy Cię do rejestracji, gdzie zakładasz darmowe konto, na którym czeka skopiowana ankieta.
-
Ankieta jest gotowa do wysyłki. Jeśli szablon wymaga zmian, wprowadzisz je kilkoma kliknięciami.
-
Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem .
-
Wyniki będą spływać na Twoje konto, gdzie możesz je filtrować i analizować i jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.
Zobacz inne przykłady badań pracowników
Zaufali nam
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono
CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy