przykłady ankiet Biznes

Ankieta o efektywności reklamy

  • Szanowni Państwo! Niniejsza ankieta ma na celu ... . Wszelkie zdobyte drogą badań informacje są poufne, tzn. posłużą jedynie do analizy zbiorczych zestawień. Za udzielenie rzetelnych odpowiedzi z góry dziękujemy!
  • 1. W jakiej formie najbardziej preferuje Pan/i otrzymywać (oglądać, czytać, słuchać) reklamy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Czy zna Pan/i [produkt / usługa]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Czy kiedykolwiek widział/a Pan/i reklamę [tego produktu / tej usługi]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. Jeśli widział Pan/i reklamę [tego produktu / usługi] proszę wskazać gdzie Pan/i spotkał/a się z tą reklamą.

    proszę zaznaczyć wszystkie odpowiedzi zgodne ze stanem faktycznym
    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • Proszę zapoznać się z poniższą reklamą i odpowiedzieć na pozostałe pytania.
  • 5. Jeśli widziała Pan/i wcześniej reklamę tego produktu to czy była to ta sama reklama co prezentowana powyżej? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Jak ocenia Pan/i poziom motywacji tej reklamy do zakupu tego produktu / usługi? *

    Kliknięcie aktywuje pytanie.
    zupełnie niemotywująca
    10
    Bardzo motywująca
  • 7. Które z poniższych przymiotników według Pana/ Pani najlepiej opisuje tą reklamę? *

    Można zaznaczyć co najwyżej 5 odpowiedzi.
  • 8. Jak Pan/i ogólnie ocenia tą reklamę w porównaniu do innych reklam produktów / usług w tej kategorii? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Płeć

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Proszę podać swój wiek (w latach) *

    q
  • 11. Miejsce zamieszkania *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 12. Proszę określić swój aktualny poziom wykształcenia *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Proszę określić swój aktualny status zawodowy *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 14. Proszę określić średni dochód netto (na rękę) w zamieszkiwanym gospodarstwie domowym *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
ikona

Warto wiedzieć:

Firmy sporą część swojego budżetu poświęcają na stworzenie skutecznej reklamy. Nic dziwnego - nie bez powodu nazywana jest ona dźwignią handlu. Dlatego istotna jest wiedza na temat tego, czy reklama na którą zdecydowaliśmy się wydać nasze ciężko zarobione pieniądze w ogóle wywoła zamierzony efekt.
Dzięki ankiecie dowiesz się, jakie wrażenia wywołała ona na klientach czy partnerach firmy. Dzięki temu w przyszłości możesz skoncentrować się na tworzeniu przekazów marketingowych, które idealnie trafią w gust klientów i najlepiej zachęcą do zakupu czy skorzystania z usługi.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika