• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • Ankiety w wielu językach strzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconTwoja grupa odbiorcówstrzałka w dół
      • Kliencistrzałka w dół
        • Badanie NPSstrzałka w dół
        • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
        • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
        • Badania po transakcjistrzałka w dół
        • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
        • Customer Journey Mapstrzałka w dół
        • Ocena strony wwwstrzałka w dół
        • Ankieta po wydarzeniustrzałka w dół
      • Pracownicystrzałka w dół
        • Testy kompetencjistrzałka w dół
        • Exit Interviewstrzałka w dół
        • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
        • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconTwoja rola w firmiestrzałka w dół
      • Dla działów i specjalistówstrzałka w dół
        • Specjalista HRstrzałka w dół
        • CX Managerstrzałka w dół
        • Marketerstrzałka w dół
        • Researcherstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientów (UX,CX)strzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Badanie satysfakcji klienta (CSAT)strzałka w dół
      • Ocena kontaktu z BOKstrzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracowników (HR)strzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta po wdrożeniu pracownikastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Biznes & Marketingstrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta marketingowastrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół
    • Badania branżowestrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pacjentastrzałka w dół
      • Ankieta hotelowastrzałka w dół
      • Ankieta gastronimicznastrzałka w dół
      • Ocena eventustrzałka w dół
      • Ankieta studenckastrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół

      Najnowszy post

      Benchmark Customer Experience 2024 dla branży spożywczej

    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Program partnerskistrzałka w dół

      Zarabiaj na każdym poleconym kliencie

    • Opinie klientówstrzałka w dół

      Dowiedz się dlaczego największe marki wybierają Webankietę.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • Kreator ankietstrzałka w dół
  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Testuj za darmo
Blog Porady Strona 2
alternatywa dla microsoft forms

Dlaczego Webankieta to alternatywa dla Microsoft Forms, której szukasz

Kiedy warto rozważyć alternatywę dla Microsoft Forms i sięgnąć po kompleksowe platformy do badań CX i HR, takie jak Webankieta? Pomożemy Ci podjąć optymalną decyzję.

Ekspert Voice of Customers

Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów

Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter

    ankieta sms

    Wysyłka ankiety przez SMS – jak powinna wyglądać i kiedy jest najlepszym rozwiązaniem?

    Badania prowadzone za pomocą kanału SMS mają swoją specyfikę, ale też unikalne zalety! Czasem szybkość dotarcia z ankietą, jej zwięzłość, decydują o uzyskaniu odpowiedzi.

    Customer Experience - przykłady badań CX

    Customer Experience (CX) – jak poprawić doświadczenia klienta?

    Im lepsze doświadczenie klienta, tym lepsza kondycja firmy. W tym artykule pokażę Ci przykłady złego i dobrego customer experience, a także badania CX, które szybko i sprawnie możesz wprowadzić w swojej organizacji.

    Feedback co to takiego?

    Feedback – czym jest i dlaczego warto go zbierać?

    Feedback, czyli informacja zwrotna – to angielski termin, który w Polsce na stałe wszedł już do języka powszechnego. Oznacza on wypowiedź uczestnika konwersacji, w której ujawnia on swoje spostrzeżenia dotyczące zachowania i wypowiedzi innego uczestnika konwersacji.

    Pytania do ankiet - ich wybór ma znaczenie

    Popularne rodzaje ankiet i przykłady pytań

    Zamierzasz wprowadzić badania pracowników lub klientów w swojej organizacji, ale nie wiesz, jak zacząć? W tym artykule pokażemy Ci, jakie są popularne rodzaje ankiet i wyjaśnimy, kiedy najlepiej je stosować.

    Zarządzanie hasłami to podstawa bezpieczeństwa w sieci

    Zarządzanie hasłami. Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci?

    Zagrożenia w sieci przeważnie są niewidoczne. Często nie zdajemy sobie z nich sprawy, dopóki sami nie utracimy dostępu do konta w banku lub profilu w mediach społecznościowych.

    Jak zrobić ankietę online i nie zwariować

    Jak zrobić ankietę, by nikt nie chciał jej wypełniać? 10 prostych kroków

    Grupa respondentów wybrana, baza kontaktów gotowa, cel badania wytyczony w sposób jasny i przejrzysty. Czas zabrać się za przygotowanie ankiety. Co może pójść nie tak? Absolutnie wszystko.

    Poprzednie 1 2 3 4 … 9 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Import ankiet z PDF/DOCS
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów (UX,CX)
      • Badania pracowników (HR)
      • Biznes & Marketing
      • Badania branżowe
      • Kreator ankiet AI
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Opinie klientów
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2025 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}