• Funkcjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiPrzegląd platformystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRodzaje pytaństrzałka w dół
    • ikonka funkcjiUdostępnianiestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnaliza wynikówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiWspółpraca i współdzieleniestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBranding & White Labelstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na e-mailstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiRaportystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiBezpieczeństwo danychstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiLogika i personalizacjastrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAnkieta na stronęstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiDashboardystrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAPI i integracjestrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTesty kompetencjistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiIdentyfikacja respondentówstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiTagowanie wypowiedzistrzałka w dół
    • ikonka funkcjiAutomatyzacja i workflowstrzałka w dół
    • ikonka funkcjiFormularzestrzałka w dół
  • Zastosowaniastrzałka w dół
    • iconBadania klientówstrzałka w dół
      • Badanie preferencji klientówstrzałka w dół
      • Badanie satysfakcji klientówstrzałka w dół
      • Badanie Biura Obsługi Klientastrzałka w dół
      • Badania po transakcjistrzałka w dół
      • Badanie NPSstrzałka w dół
      • Customer Journey Mapstrzałka w dół
    • iconBadania pracownikówstrzałka w dół
      • Komunikacja wewnętrznastrzałka w dół
      • Ocena szkoleniastrzałka w dół
      • Testy kompetencjistrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
      • Ocena 360 stopnistrzałka w dół
      • Satysfakcja pracownikówstrzałka w dół
      • Onboardingstrzałka w dół
      • Candidate Experiencestrzałka w dół
    • iconBadania użytkownikówstrzałka w dół
      • Ocena strony wwwstrzałka w dół
      • Badania użytecznościstrzałka w dół
      • Feedback nt. produktustrzałka w dół
      • Badania dla e-commercestrzałka w dół
    • iconPozostałe badaniastrzałka w dół
      • Formularz zgłoszeniowystrzałka w dół
      • Ocena po wydarzeniustrzałka w dół
      • Badania pacjentówstrzałka w dół
  • Przykłady ankietstrzałka w dół
    • Badania klientówstrzałka w dół
      • Badanie potrzeb klientówstrzałka w dół
      • Net Promoter Score (NPS)strzałka w dół
      • Customer Effort Score (CES)strzałka w dół
      • Customer Satisfaction (CSAT)strzałka w dół
      • Formularz kontaktowy onlinestrzałka w dół
    • Badania pracownikówstrzałka w dół
      • Ankieta Candidate Experiencestrzałka w dół
      • Ankieta Onboardingowastrzałka w dół
      • Ankieta satysfakcji pracownikówstrzałka w dół
      • Ankieta po szkoleniustrzałka w dół
      • Exit Interviewstrzałka w dół
    • Badania użytkownikówstrzałka w dół
      • Elastyczność cenowa produktustrzałka w dół
      • Ocena strony internetowejstrzałka w dół
      • Badanie celu wizyty na stroniestrzałka w dół
      • Zadowolenie klienta z obsługistrzałka w dół
      • Ocena produktustrzałka w dół
    • Badania rynkustrzałka w dół
      • Ankieta społeczno-demograficznastrzałka w dół
      • Ankieta o efektywności reklamystrzałka w dół
      • Testowanie koncepcji produktustrzałka w dół
      • Ankieta o zakupach internetowychstrzałka w dół
      • Ankieta o oszczędzaniustrzałka w dół

    W naszej bazie znajdziesz ponad 150 przykładów ankiet. Wszystkie przykłady ankiet

  • Cennikstrzałka w dół
  • Wiedzastrzałka w dół
    • Blogstrzałka w dół
      dobry klimat w organizacji

      Najnowszy post

      Czy da się skutecznie zmierzyć klimat organizacyjny?

    • Webinarystrzałka w dół

      Jak rozpocząć pracę z ankietami online?

      11.10.2022 o 09:00

      person

      Webinar prowadzi Marcin Racino

      shape-1 shape-1
    • Case Studiesstrzałka w dół

      Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji ankiet i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

    • Ebookistrzałka w dół

      Pobierz darmowe materiały, eBooki i poradniki, które pomogą Ci tworzyć skuteczne ankiety.

    • Pomocstrzałka w dół

      Wskazówki i odpowiedzi od Zespołu Webankieta.

  • ikona ziemii Zmień język strzałka w dół pl

    Zmień język

    English Polski
  • Zaloguj
  • Rozpocznij bezpłatnie
Blog Bez kategorii
Historia ankiet

Alternatywna historia ankiet, o którą nikt nie prosił, ale każdy potrzebował

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma rzekami, ktoś wpadł na genialny pomysł stworzenia ankiety, która pozwoliłaby poznać prawdziwe zainteresowania, motywacje i potrzeby ludzi.

Ekspert Voice of Customers

Komentarze dla mediów i artykuły eksperckie naszych specjalistów

Jesteś dziennikarzem albo prowadzisz podcast i szukasz eksperckiego głosu na temat metodologii sondaży wyborczych, badań rynku czy zachowań konsumenckich? Chętnie Ci pomożemy!

Badanie Customer Effort Score

Badanie zadowolenia z pracy supportu. 7 trendów obsługi klienta w 2023 roku

Co ma wspólnego broniący się przed niezdarnymi złodziejami mały Kevin McCallister z satysfakcją użytkownika z jakości pracy Biura Obsługi Klienta? Postaramy się wytłumaczyć, że całkiem sporo.

Promocje, wydarzenia, nowości 🔔

Zapisz się na newsletter







    Poznaj korzyści badania candidate experience z webankietą

    Jak OBI optymalizuje rekrutację i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience

    Dowiedz się, jak OBI optymalizuje proces rekrutacji i osiąga wysoki wynik NPS dzięki badaniom candidate experience w platformie Webankieta.

    Współpraca: Wydział Socjologii Uniwersytet Warszawski i Webankieta

    Współpraca – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu i Webankieta

    Potrzebujesz pomocy z ankietą?

    Customer Experience w bankowości: CCA Europe.pl, NTT Poland i Webankieta zawiązują partnerstwo

    1 2 3 Następne
    shape-1 shape-1 shape-1 shape-1
    • Produkt
      • Przegląd platformy
      • Cennik
    • Przykłady ankiet
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Badania rynku
      • Pozostałe badania
    • Zastosowania
      • Badania klientów
      • Badania pracowników
      • Badania użytkowników
      • Pozostałe badania
    • Baza wiedzy
      • Blog
      • Webinary
      • Case Studies
      • Ebooki
      • Pomoc
    • O nas
      • Kontakt
      • Referencje
      • Program partnerski
      • Praca

    Gwarancja jakości i bezpieczeństwa:

    footer iconfooter iconfooter icon
    • 2023 Webankieta
    • Regulamin serwisu
    • Polityka prywatności
    • Cookies
    • RODO

    Ta strona jest zabezpieczona przez reCAPTCHA i Google. Obowiązują Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi.

    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Get Feedback Racino Sadowski Skowronek spółka jawna jako administrator danych osobowych przetwarza Twoje dane osobowe, stosując pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Masz możliwość zarządzać swoimi preferencjami dzięki wybraniu odpowiedniego przycisku, klikając „Akceptuj wszystkie”, „Odrzuć wszystkie” lub „Ustawienia plików cookie”. Wyrażona zgodę możesz wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia. Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}