Masz pewność, że Twoja strona jest przyjazna użytkownikom?

Dzięki badaniom użyteczności strony stworzysz intuicyjny serwis, który jest chętnie odwiedzany i pozwala bez problemów zrealizować Twoje cele biznesowe.

Wykorzystaj ankiety do poprawy użyteczności Twojej strony

Zrozum nie tylko co, ale i dlaczego

Narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, powiedzą Ci co się dzieje, ale nie dlaczego. Jeśli zapytasz o to użytkowników, dowiesz się dlaczego zachowują w określony sposób.

Odkryj, co motywuje użytkowników

Ankiety pomogą w ustaleniu motywacji obecnych lub potencjalnych użytkowników oraz celów, dla których odwiedzają Twoją stronę. Dzięki temu podejmiesz świadome, oparte na danych decyzje.

Precyzyjnie diagnozuj miejsca, które psują doświadczenie

Przekonaj się co konkretnie przeszkadza użytkownikom i dlaczego nie konwertują. Inwestuj tylko w te funkcje, które podnoszą poziom użyteczności i zwiększają konwersję.

Popraw użyteczność strony poznając odpowiedzi na kluczowe pytania:

 

  • Co przyciąga użytkowników na Twoją stronę?
  • Dlaczego użytkownicy nie konwertują?
  • Czy stronie brakuje jakichś funkcji?
  • Czy użytkownicy znaleźli wszystkie potrzebne informacje?
  • Czy wszystkie informacje na stronie są jasne?
  • Co użytkownicy sądzą o Twojej witrynie?

Webankieta to narzędzie do zbierania
i analizy wartościowych danych w wygodny sposób

Zaawansowana personalizacja ankiet

Zdecyduj gdzie wyświetli się ankieta, dopasuj jej wygląd i kolorystykę do swojej strony. Personalizuj zaproszenie, jak i samą treść ankiety, aby skutecznie zachęcić użytkownika do udziału w badaniu.

Start nawet w kilka minut

Do prowadzenia badań wystarczy jednorazowo wkleić kod na swoją stronę.
Następnie, w panelu Webankiety możesz samodzielnie uruchamiać kolejne ankiety użyteczności bez angażowania zewnętrznych agencji i zespołu IT.
Droga od pomysłu do wyników nigdy nie była tak krótka!

Ankieta na stronie lub w e-mailu – tak jak Ci wygodnie

Umieść ankietę kontekstowo, w dowolnym miejscu strony lub zapytaj o opinię, wysyłając ankietę na e-mail po zakończeniu badanego procesu.

Integracja z aplikacjami, z których korzystasz na co dzień

Dane z badań użyteczności zostaną automatycznie przekazane do Twojego CRM i programów, z których już korzystasz. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.

Automatyczne dzielenie się wynikami z zespołem

Wyniki badań użyteczności mogą trafiać do Twojego zespołu w postaci generowanych automatycznie raportów i dashboardów odświeżanych real-time, z czytelną prezentacją danych. Dzięki temu możecie na bieżąco identyfikować i pracować nad problemami związanymi z użytecznością lub konwersją.

Z naszej platformy korzystają

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

osoba

Beata Dąbrowska

Coordinator of Market Research and Analysis w Medicover Polska

Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
image

Jak przeprowadzić badania użyteczności strony?

Najpopularniejsze sposoby badań użyteczności strony w Webankiecie to:

Ankieta na stronie internetowej

  • kontekstowy feedback w czasie rzeczywistym
  • szybka i łatwa implementacja
  • wysoki response rate
  • możliwość zdecydowanie o czasie i miejscu wyświetlania na stronie
  • przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM.

Ankieta wysyłana na e-mail

  • automatyczna wysyłka do bazy użytkowników po określonej akcji (np. wykupieniu konta)
  • możliwość wysyłania przypomnień
  • gotowe szablony stworzone przez ekspertów
  • personalizacja wyglądu zaproszenia i adresu www ankiety
    przekazywanie wyników automatycznie do zintegrowanych programów i CRM
Więcej o ankietach na stronie strzałka w prawo strzałka w prawo

Skorzystaj z gotowych wzorów badań użytkowników

Klienci pytają nas o:

Stwórz darmowe konto na naszej platformie