ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie jakości dostawy

Na to, czy klient będzie zadowolony z zakupu składa się wiele czynników. Decydujące znaczenie ma tu jego jakość, wygląd, cena, ale i sposób dostawy.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Dzięki ankiecie online możesz szybko dowiedzieć się czy dostawa produktu do klienta przebiegła pomyślnie i jak on sam ocenia cały proces.

Badanie pozwoli Ci uzyskać nie tylko ogólne informacje dotyczące zadowolenia z dostawy, ale i jej poszczególnych aspektów i na tej podstawie podejmiesz decyzje np. o zmianie firmy dostawczej, inwestycji we własnego kuriera czy dodaniu nowej opcji dostawy np. do paczkomatu.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy