Zadowolony pracownik jest zaangażowany i zmotywowany, a więc możesz mieć pewność, że wykonuje swoje obowiązki rzetelnie i najlepiej, jak umie.
Od samopoczucia Twoich pracowników zależy więcej niż atmosfera panująca w biurze.
Od samopoczucia Twoich pracowników zależy więcej niż atmosfera panująca w biurze.
Wybierz szablon, a przekierujemy Cię do rejestracji, gdzie zakładasz darmowe konto, na którym czeka skopiowana ankieta.
Ankieta jest gotowa do wysyłki. Jeśli szablon wymaga zmian, wprowadzisz je kilkoma kliknięciami.
Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem .
Wyniki będą spływać na Twoje konto , gdzie możesz je filtrować i analizować i jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.
Zadowolony pracownik jest zaangażowany i zmotywowany, a więc możesz mieć pewność, że wykonuje swoje obowiązki rzetelnie i najlepiej, jak umie.
Od samopoczucia Twoich pracowników zależy więcej niż atmosfera panująca w biurze.
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.
Aleksandra Jagiełło-Bono
CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.
Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy