ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta stopnia zadowolenia pracownika

Szczęśliwy pracownik jest dla firmy nieoceniony. Im szybciej pracodawcy to zauważą tym dla nich lepiej.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Co się stanie po wybraniu szablonu?

  • ikonka funkcji

    Kliknij „Użyj tego szablonu”, a przekierujemy Cię do rejestracji. Podając adres e-mail, zakładasz darmowe konto, na którym czeka już skopiowana ankieta.

  • ikonka funkcji

    Ankieta jest gotowa do wysyłki. Szablon wymaga zmian? Kilkoma kliknięciami możesz zmienić jego treść i wygląd na swoim koncie.

  • ikonka funkcji

    Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem . Możesz również pobrać kod QR lub wysłać ankietę na adres e-mail.

  • ikonka funkcji

    Wyniki będą spływać bezpośrednio na Twoje konto . Możesz je filtrować i analizować, a także jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.

Gotowe wzory badań pracowników mogą czekać na Twoim koncie

Zadowolony zespół odznacza się większą wydajnością, pracuje ciężej i rozpowszechnia dobry wizerunek firmy wśród znajomych.

Jak jednak dowiedzieć się czy nasi pracownicy są zadowoleni, a jeśli nie – dlaczego? W Webankieta stworzyliśmy prosty kwestionariusz badający stopień zadowolenia pracownika. Dzięki niemu zdobędziesz informacje dotyczące konkretnych obszarów działania firmy – np. zadowolenia z kontaktu z przełożonymi czy organizacji przestrzeni biurowej.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy