ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ocena pracy fundacji

Czy warto badać jak fundacja odbierana jest przez otoczenie? Oczywiście. Mimo, że celem jej założenia nie jest zarabianie pieniędzy, to powinny one, tak jak firmy prywatne, dbać o swój wizerunek.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Dlaczego? Ciesząc się pozytywnym odbiorem łatwiej pozyskać sponsorów do realizowania celów, a działalność ma większe społeczne uznanie i zaufanie.

Dlatego na Webankieta przygotowaliśmy badania, dzięki którym placówka szybko i w krótkim czasie może otrzymać informację zwrotną od partnerów czy beneficjentów. Możesz spytać o wrażenia respondenta z kontaktu z placówką, świadomość misji fundacji itp.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy